همشهری آنلاین: تساوی دو تیم مدعی قهرمانی فولاد خوزستان و نفت تهران، شروع پرهیجانی را برای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر رقم زد.

فولاد نفت

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که حرکت تیم‌ها در بالای جدول لیگ وضعیت پاندولی به خود گرفته است، در شنبه (26 بهمن)  در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی نفت تهران مدعی قهرمانی، میزبان فولاد خوزستان بود که خود را آماده چشن قهرمانی امسال کرده است. آنها در این بازی چاره‌ای جز تسلیم به تساوی یک بر یک ینافتند تا نبردشان در نهایت به نفع استقلال تهران، تیم بالانشین جدول به پایان برسد.

در دیگر بازی این روز و در آن سوی جدول، تیم‌های قعر نشین ذوب‌آهن، ناکام بزرگ این فصل، با فجر سپاسی پرسابقه به مصاف هم رفتند. برای این تیم‌ها هر پیروزی به مثابه پرواز از روی دره سقوط است. اما این بار ذوب‌آهن بال شکسته تن به شکست یک بر صفر مقابل شاگردان استاد یاوری داد.[محمود یاوری رکورددار مربی‌گری در لیگ برتر]

در میانه میدان نیز رقابت ادامه دارد اما نه برای قهرمانی یا فرار از شکست بلکه تنها به دلیل تجربه لذت پیروزی. امروز اما بازیکنان دو بازی دیگر به این تجربه نرسیدند. سایپا با گسترش فولاد در کرج و استقلال خوزستان با داماش گیلان در اهواز تن به تساوی یک بر یک دادند تا همچنان در میانه جدول این هفته جولان دهند؛ با این تفاوت که داماش باید کمی نگران باشد.

در پایان روز نخست هفته بیست‌وهفتم، فولاد 51 امتیازی در صدر قرار گرفت و بعد از آن استقلال با یک بازی کمتر و 50 امتیاز قرار دارد. نفت هم 49 امتیازی شد.

گسترش فولاد و سایپا با تساوی امروز خود 32 امتیازی شده و در رده‌های هشتم و نهم قرار گرفتند. بعد از آنها در رده دهم استقلال خوزستان با 29 امتیاز قرار گرفت و داماش 25 امتیازی نیز در رده دوازدهم برای خود جا پیدا کرد.

این جدول با انجام بازی‌های روزهای پنجشنبه و جمعه، اول و دوم اسفند تغییر خواهد کرد.

کد خبر 249864
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز