همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال تراکتورسازی در دیدار مقابل العین امارات شکست خورد.

فوتبال

به گزارش تسنیم، در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا العین و تراکتورسازی از ساعت 19:45 سه‌شنبه 28 اسفند در ورزشگاه هزا بن زاید به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 3 بر یک نماینده امارات خاتمه یافت.

بازی 2 تیم در ابتدای نیمه نخست برابر بود و العین تحت تاثیر امتیاز میزبانی به دنبال رسیدن به گل بود. هدفی که در دقیقه 16 محقق شد و روی یک توپ ارسالی و تعلل مدافعان و داود نوشی صوفیانی که در این دیدار جایگزین حامد لک درون دروازه شده بود، همچنین پیگیری احمد اسماعیل در نهایت آساموآ ژیان گل العین را وارد دروازه تراکتورسازی کرد.

پاسخ این گل شوت مهدی کیانی بود که بعد از برخورد به نوک انگشتان خالد عیسی دروازه بان العین به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت هم عیسی توپ را به کرنر فرستاد. این موقعیت سرآغاز حملات تراکتورسازی برای جبران گل خورده بود.

دقیقه 32 شوت ابراهیم دیاکیه که در نیمه نخست یک کارت زرد هم از داور گرفته بود با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه صوفیانی به بیرون رفت.

حملات تراکتورسازی ادامه داشت که العین روی یک ضد حمله به گل دوم رسید، پاس ژیان به محمد عبدالرحمن رسید تا او دروازه را باز کند اما این پایان کار نبود و اشتباه اسماعیل احمد در دقیقه 42 سبب شد تراکتورسازی توسط میلاد فخرالدینی یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

در ادامه حملات 2 تیم نتیجه را تغییر نداد تا نیمه نخست 2 بر یک به سود العین پایان یابد.

در نیمه دوم بازی متعادل دو تیم هرازگاهی با حملات بی نتیجه تراکتورسازی همراه بود، آمدن کریم انصاری‌فرد و جواد کاظمیان در نیمه دوم هم نتوانست تاثیری در روند بازی داشته باشد و سرانجام آساموآ جیان در دقیقه 73 گل دوم خود و سوم العین را به ثمر رساند.

آمدن میثم دیزآبادی بجای مهدی کریمیان هم سودی نداشت تا در نهایت با شکست 3 بر یک تراکتورسازی این تیم جایگاهش در صدر جدول گروه را از دست بدهد.

با این نتایج العین 6 امتیازی و لخویا 4 امتیازی با تفاضل گل بهتر در رده اول و دوم قرار گرفتند و تراکتورسازی 4 امتیازی در رده سوم بالاتر از الاتحاد 3 امتیازی ایستاد.

کد خبر 253671
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز