همشهری آنلاین: دبیر بیستمین جشنواره مطبوعات با بیان اینکه در این دوره از جشنواره ۴۵۵۲ نفر شرکت کردند، گفت: از این میان ۳۵ نفر برگزیده شدند.

علی قاسمی

به گزارش فارس، فرید قاسمی امروز در آیین اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی که هم‌اکنون در تالار وحدت در حال برگزاری است ضمن تشکر از تمامی شرکت کنندگان، اعضای شورای سیاستگذاری، دبیرخانه، داوران و تمامی دست‌اندرکاران جشنواره بیستم، اظهار داشت: معیار توفیق تمامی جشنواره‌ها، میزان شرکت کنندگان است.

دبیر بیستمین جشنواره مطبوعات افزود: در دوره پیشین بالاترین شماره حضور دو هزار نفر بود که در بیستمین جشنواره مطبوعات چهار هزار و 552 نفر از 31 استان کشور آثار خود را فرستادند.

وی ادامه داد: مشارکت مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها شاخص‌ترین‌های علم و پژوهش در حوزه رسانه با تمامی گرایش‌های فکری برای داوری، دیگر توفیق این جشنواره است.

قاسمی یادآور شد: این جشنواره در 17 زمینه سراسری، 13 قالب محلی و منطقه‌ای و 14 بخش ویژه برگزار شد که در نهایت 35 نفر برگزیده شدند.

دبیر بیستمین جشنواره مطبوعات خاطرنشان کرد: ویژگی بارز این جشنواره الکترونیکی بودن ارسال آثار و حذف کاغذ، اجرای آئین‌نامه برای سلیقه زدایی و همچنین ایجاد گروه و گونه‌هایی از آثار مطبوعات که نادیده گرفته شده بودند، است.

کد خبر 252308
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز