شنبه ۲ تیر ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

محمدرضا باهنر*: معمولاً انتخاباتی که در یک کشور برگزار می‌شود اگر چه از لحاظ شکل و ظاهر، تکرار انتخابات قبلی است،‌اما هر کدام از این انتخابات یک ویژگی منحصر به فرد دارد.

سوم تیر از نوع همان انتخابات منحصر به فرد بود که مردم در بین کاندیداها به سمت کاندیدایی رفتند که احساس می‌‌کردند که از میان خودشان است و شعار مشهور آقای احمدی‌نژاد مبنی بر «جنس مردم» وزنه‌ای بود که مردم را به این سمت کشاند.
اگر چه نباید نادیده گرفت که عملکرد احمدی‌نژاد در دوران دوساله شهرداری مردم را براین باور رساند که وی متفاوت از بقیه است.
مردم همان چیزی را باور کرده‌بودند که احمدی‌نژاد به انتقاد خبرنگاری از ظاهر رئیس‌جمهوری پاسخ داد. وی انتقادش را در غالب سئوالی مبنی بر این‌که برخی می‌گویند ظاهر شما به ریاست جمهوری نمی‌خورد مطرح کرد و جواب شنید که شما درست می‌گویید اما قیافه من به خدمتگذاری می‌خورد و من برای همین آمده‌ام.
دو سال از انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد. در طی این دو سال می‌توان گفت در مجموع احمدی‌نژاد در تحقق شعارهایش مبنی بر خدمتگذاری، از جنس مردم بودن و امثالهم موفق عمل کرده و به آن‌ها متعهد بوده است.  اگر چه بخواهیم از دید کارشناسی صحبت کنیم، نقدهایی بر عملکرد دولت می‌تواند وارد باشد، اما کارنامه رئیس‌جمهوری در این دو سال مجموعاً موفق ارزیابی می‌شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 24962

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز