گروه شهری: عباس جدیدی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدیدخود از مؤسسه همشهری، روزنامه، مجلات و ضمائم منتشر شده این مؤسسه را بسیار پرمحتوا خواند و اینطور بیان کرد که همشهری در سال‌های پیش نشان داده است که در جهت حفظ آبروی جامعه قدم برمی‌دارد.

وی که نایب‌رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران نیز هست، بر این نکته تأکید کرد که همشهری باید به سمت نوگرایی قدم بردارد زیرا توانایی این رسانه به اندازه‌ای است که می‌تواند در سطح کلان به ترویج فرهنگ مطلوب کمک کند. جدیدی از دغدغه خود در زمینه درجا نزدن رسانه گفت و افزود: خود من از تکرارشدن موضوعات در رسانه خسته می‌شوم و مردم نیز مطالب نو را طلب می‌کنند. وی که از اهداف کمیسیون‌های مختلف شورا برای افزایش نشاط جامعه سخن می‌گفت، نقش همشهری را در این زمینه بسیار بااهمیت توصیف کرد.

جدیدی از اهمیت کمیسیون نظارت و حقوقی هم سخن گفت؛ آنگونه که تمام نتایج و چکیده جلسات و مصوبات 6کمیسیون شورا به این کمیسیون می‌آید. وی اضافه کرد که کمیسیون نظارت و حقوقی کانون تظلم‌خواهی، انتقادات، پیشنهادها، شکایت‌ها و در یک‌کلام کانون درددل مردم است و همانطور هم که رهبر معظم انقلاب در جلسه با اعضا تأکید کردند، نظارت در مدیریت شهری بسیار اهمیت دارد. به همین‌خاطر وی از مدیران روزنامه همشهری درخواست کرد تا نسبت به این مسئله حساسیت بیشتری به خرج دهند. در ادامه برای ایجاد تعامل بیشتر بین معاونت نظارت شورا و روزنامه همشهری پیشنهاد داد تا کارگروهی برای پیشبرد اهداف نظارتی شهر تشکیل شود. براساس این پیشنهاد، همشهری و کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر برای همکاری بیش از پیش و اهمیت محتوایی دادن به جنبه نظارت، با بهره از کارشناسان مربوطه این مهم را در دستور کار قرار می‌دهند.

کد خبر 247116
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز