سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در آستانه برگزاری ششمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی( ایپاس) 2007 از حضور 35 کشور خارجی با 395 برند در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرتیپ دوم پاسدار حمیدرضا منیری ضمن اشاره به استقبال گسترده از حضور در نمایشگاه خاطر نشان کرد: به رغم آنکه غرب مدعی است ایران را تحریم کرده اما کشورهای جهان استقبال وسیعی از نمایشگاه به عمل آورده اند به طوری که به منظور حضور این شرکت ها و کشورها 120 غرفه در مساحتی حدود 3 هزار و 500 متر فضای مسقف و روباز تدارک دیده شده تا در اختیار 120 مجموعه با 395 برند قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه پلیس باید به تجهیزات روز دنیا مجهز شود، خاطر نشان کرد: یکی از راه حل های پیش رو برای مجهز شدن به تجهیزات روز آن است که نمایندگان پلیس به نمایشگاههای تخصصی خارج از کشور اعزام شوند تا از این طریق پلی میان پلیس کشور و تولید کنندگان خارجی به منظور انتقال آخرین دستاوردها و تکنولوژی دنیا به داخل باشد.

سردار منیری ادامه داد: تکنولوژی و آخرین تولیدات مربوط به پلیس را در قالب یک نمایشگاه به داخل آورده تا مجموعه نیروهای پلیس و حتی مجموعه های اورژانس خدمات امنیتی و مردم و سازمانهای دولتی و غیر دولتی کشور با آنها بیشتر آشنا شوند.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در خصوص وضعیت تولید تجهیزات پلیسی در کشور اظهار داشت: برخی از تجهیزات پلیسی که جنبه خاصی دارند در کشور تولید می شود اما در بخش تجهیزات عمومی که در تامین شرکت ها، بانک ها، سیستم مونیتورینگ و... کاربرد دارند، تمامی مراحل تولید تا توزیع توسط بخش خصوصی صورت می گیرد ولی ما معتقدیم که نیروی انتظامی نباید مستقیم در این گونه امور وارد و دخالت مستقیم داشته باشد.

حضور فعال تولید کنندگان داخلی

همچنین مدیرعامل ناجی پاس با اعلام اینکه در ششمین نمایشگاه تجهیزات پلیسی (ایپاس) بخش مهمی از تولیدات قابل عرضه، داخلی خواهد بود، تصریح کرد:این امر نشانگر تاثیرگذاری برگزاری نمایشگاه در دوره های قبل بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، مدیرعامل ناجی پاس در آستانه برگزاری ششمین نمایشگاه ایپاس که ششم لغایت نهم تیر ماه 86 در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود، از فعالیت گسترده شرکت های داخلی برای حضور در نمایشگاه مذکور خبر داد و گفت: در این دوره از نمایشگاه شرکت های داخلی فعالیت گسترده ای را در تولید تجهیزات پلیسی آغاز نموده اند که این مسئله بسیار دلگرم کننده است.

امیر گرانبها در ادامه افزود: در دوره های گذشته نمایشگاه ایپاس در بخش حفاظتی، عدم حضور تولید کنندگان داخلی سبب شد تا تولیدات خارجی بخش اعظمی از نمایشگاه را به خود اختصاص دهند اما امسال با حضور شرکت های داخلی، بخش مهمی از تولیدات قابل عرضه در نمایشگاه متعلق به تولید کنندگان داخلی خواهد بود که این امر نشانگر تاثیرگذاری برگزاری نمایشگاه در دوره های قبل بوده است.

مجری برگزاری نمایشگاه ایپاس همچنین از حضور ناجی پاس برای اولین بار در UN خبر داد و اظهار داشت: یکی از مهم ترین دستاوردهای برگزاری نمایشگاه دعوت از ناجی پاس برای اولین بار به نمایشگاه UN است که این مسئله افتخار بزرگی برای کشور محسوب می گردد.

گرانبها در ادامه ایجاد اشتغال و افزایش تولید، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی جهت مشارکت در پروژه های ملی، استفاده از فناوری صحیح به منظور کاهش قیمت تمام شده و... را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه مذکور عنوان کرد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم برگزاری و تاثیرگذاری نمایشگاه امسال به گونه ای باشد که در دوره های بعد شاهد صادرات تولیدات تجهیزات پلیسی به تمام دنیا باشیم.

شایان ذکر است نمایشگاه تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی (ایپاس)، طی روزهای ششم تا نهم تیر ماه 86 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود. 

هدف از برگزاری این نمایشگاه ، توسعه و ارتقاء سطح کیفی تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی،اصلاح و بهبود فرآیند خرید ملزومات پلیسی، ایمنی و امنیتی، آشنایی با فناوری روز جهان و ایجاد اشتغال ، از اهداف برگزاری نمایشگاه ایپاس است.

کد خبر 24635

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز