همشهری آنلاین: جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی16 نمایشگاه در سطح شهر تهران برپا خواهد شد، برنامه های این هفته را تشریح کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سردار جزینی ضمن تشریح برنامه های هفته پاسداشت نیروی انتظامی گفت: هفته گرامیداشت ناجا از پانزدهم مهر آغاز و تا بیست و یکم مهرماه به مدت هفت روز ادامه دارد.
 
وی اضافه کرد: با توجه به محوریت بخشیدن عملی به دومفهوم نوآوری و شکوفایی در برنامه ریزی ها، اساس برنامه های نیروی انتظامی توجه به خارج از ناجاست.
 
سردار جزینی با اشاره به اینکه کارکنان ناجا باید تمام هم و غم خودشان را در رابطه با برنامه هایی که برای مردم تدارک دیده می شود بکار گیرند،خاطرنشان کرد:کلیه کارکنان باید ازاسراف و تبذیر جلوگیری و از منابع موجود، استفاده بهینه نمایند.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: با توجه به اینکه امسال از طرف فرماندهی ناجا سال پیشگیری از جرائم نام گذاری شده است،رویکرد پیشگیری و محله محوری در اولویت برنامه های هفته ناجاست. 
 
وی اهمیت دادن به نهاد خانواده در طراحی نمایشگاه ها و اجرای برنامه های آموزشی،تعامل معنادار با سایر سازمان ها و نهاد های اجتماعی و جلب مشارکت آنها و بکارگیری مناسب و هدفمند تشکل های غیر دولتی را از مهمترین محورهای برنامه های هفته ناجا اعلام کرد.
 
سردار جزینی با بیان اینکه 16 نمایشگاه در سطح شهر تهران برپا خواهد شد،به برنامه های پلیس راهنمایی و رانندگی در هفته ناجا اشاره کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی همزمان با تهران در مراکز دیگر استانها نیز نمایشگاه تخصصی خواهد داشت.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، برپایی نمایشگاه تجهیزات و فنآوری های موجود در پلیس،آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به کودکان،معرفی نقاط حادثه خیز استانها با استفاده از تصاویر اثر گذار و ارائه راهکارهای بازندارند و آمار و عملکرد موفقیت های طرح همیاران پلیس را از مهمترین برنامه پلیس راهنمایی و رانندگی در هفته ناجا نام برد.
 
به گفته وی نشست علمی -فرهنگی،اجرای شهرک آموزش ترافیک با نمایش علائم راهنمایی و رانندگی ویژه نونهالان و همچنین آموزش قوائد ایمنی ترافیک،برگزاری مسابقه میدانی در بین بازدیدکنندکان،شرکت درمراسم زنگ انضباط اجتماعی درمدارس، تقدیر از نمونه های ترافیکی و اجرای طرح تکریم شهروندان را از دیگر برنامه های پلیس راهور در هفته ناجا برشمرد.
 
سردار جزینی برنامه های پلیس امنیت عمومی ناجا را یادآور شد و برپایی نمایشگاه تخصصی در تهران، به نمایش گذاشتن نتایج طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ارائه گزارش یکساله از اداره صدور گذرنامه،نظارت براماکن،کنترل اتباع بیگانه و شرکت‌های هرمی به همراه هشدار های آموزشی را از مهمترین برنامه های پلیس امنیت عمومی در هفته گرامی داشت پلیس اعلام کرد.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه پلیس آگاهی نیز با برپایی غرفه تخصصی به صورت فعال در برنامه های هفته ناجا شرکت خواهد کرد،افزود: پلیس مبارزه باموادمخدرهم با اجرای مانور سگ های مواد یاب،نشست های تخصصی،ارائه آمار عملکرد یکساله خود و نمایش تهدیدات ناشی از سوء مصرف مواد مخدر فعالانه در برنامه های گرامی داشت ناجا شرکت خواهد کرد.

کد خبر 64703

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز