همشهری آنلاین: وزیرراه و شهرسازی گفت: دولت متعهد به انجام طرح های مسکن مهر و تکمیل آنهاست و باید مباحثی مانند حمل و نقل ، آسایش ، رفاه و اشتغال هم در این طرح ها دیده شود.

آخوندی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی با اعلام اینکه در حال بازنگری طرح جامع مسکن و اجرای صحیح قانون ساماندهی و عرضه مسکن با استفاده از ابزارهای قانونی هستیم، اظهار داشت: کمیته مامور بازنگری طرح جامع مسکن باید محصولی ماهانه داشته باشد و به اطلاع عموم مردم برساند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد مصوبات کمیسیون ماده پنج مغایرت‌های کلی را با طرح‌های جامع شهری نشان می‌دهد که حاکی از تصمیم های خطرناک در کلانشهرها و شهرهای مختلف است.

آخوندی افزود: چنین مصوبه‌هایی را با طرحهای جامع مطابقت خواهیم داد و هیچ تعهدی نسبت به عدم لغو مصوباتی که مغایرت‌های اساسی دارد، نداریم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بدون هیچ ملاحظه‌ای مغایرت طرحها را اعلام خواهیم کرد، چون نمی‌توان از حقوق مردم به راحتی گذشت.

وی درباره مسکن مهر تصریح کرد: البته باید اذعان کنیم که چنین حجم مداخله گسترده‌ای در زندگی خصوصی مردم نه تنها فقرزدایی نیست بلکه در دراز مدت می‌تواند به توسعه فقر نیز منجر شود و باید آسیب‌شناسی کنیم.

کد خبر 243822
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز