همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه پرونده فروش مگان‌های اجلاس عدم تعهد در هفته اول مهر در این کمیسیون بررسی می‌شود، گفت: این کمیسیون به دنبال تحقیقات میدانی برای تائید صحت و سقم خبر مذکور است.

مصطفی افضلی فرد در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، درباره ادامه بررسی پرونده فروش مگان‌های اجلاس عدم تعهد درکمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس، گفت: هفته اول مهر این موضوع در هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مطرح می‌شود تا با تحقیقات میدانی صحت و سقم این موضوع مشخص شود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه پس از انتشار خبر فروش مگان‌های استفاده شده دراجلاس عدم تعهد به قیمت پایین‌تر از حد معمول، مجلس به وظیفه نظارتی خود عمل کرده و این موضوع را مورد پیگیری قرار دارد، افزود: باید با تحقیقات میدانی صحت و سقم این موضوع روشن شود، که در صورت تأیید این تخلف باید با متخلفان برخورد قانونی شود، در غیر این صورت شبکه خبر باید پاسخگوی انعکاس خبر بدون سند و مدرک باشد.

وی با بیان اینکه شرکت سایپا اعلام کرده خودروهای مگان استفاده شده در اجلاس عدم تعهد را از طریق مزایده به فروش رسانده است، تصریح کرد: شرکت سایپا مدعی است فروش این خودروها طی روال قانونی انجام شده و اسناد و مدارکی را نیز ارائه کرده اما برخی اخبار نیز به کمیسیون واصل شده که برای اثبات آنها باید تحقیقات بیشتری صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس، با تأکید بر اینکه بررسی فروش خودروهای مگان نیاز به بررسی بیشتر دارد، گفت: این کمیسیون در حال جمع‌آوری مدارک لازم برای اثبات صحت و سقم این خبر است، تا در نشست هفته اول مهر ماه هیأت رئیسه کمیسیون آن را بررسی کند.

لازم به ذکر است در خبرهای پیشین گفته شده بود که در دولت احمدی نژاد، مگانهای 80میلیون تومانی بعد از اجلاس عدم تعهد به قیمت 15  میلیون تومان به نورچشمی ها فروخته شد.

کد خبر 230673
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز