همشهری آنلاین: نخست‌وزیر سوریه ضمن هشدار نسبت به اینکه کشورش به "قبرستان مهاجمان" تبدیل خواهد شد، تاکید کرد: کشورهای غربی و در راس ‌آن آمریکا به منظور مداخله نظامی در سوریه سناریوهای دروغین مطرح می‌کنند و بهانه‌های واهی می‌تراشند.

سوریه

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی پانوراما، وائل حلقی، نخست‌وزیر سوریه تاکید کرد: سوریه متجاوزان را غافلگیر خواهد کرد همانطور که در جنگ 1973 علیه اسرائیل آنها را غافلگیر کرد.

وی تاکید کرد: تهدیدهای استعماری کشورهای غربی سوریه را نمی‌ترساند و این کشور با فضل، اراده و مقاومت مردم خود تبدیل به قبرستانی برای مهاجمان خواهد شد و کذب اتهامات کشورهای غربی در خصوص استفاده ارتش سوریه از سللاح‌های شیمیایی ثابت شده و این کشور از بحران کنونی خارج خواهد شد.

حلقی عنوان داشت: این آمریکا و اسرائیل هستند که تروریسم و اعضای القاعده را می‌پرورانند.

وی تاکید کرد: کشورهایی که طبل جنگ علیه سوریه را می‌کوبند همان کسانی هستند که کشتارهای جمعی در عراق، لبنان و کشورهای مختلف جهان را مرتکب شده و خون مردم عرب را از طریق غارت اموال، کارشناسان و ارتکاب کشتارهای جمعی می‌مکند.

وی در نشست خود با حضور اعضای پارلمان سوریه بر اهمیت همکاری و هماهنگی میان دو قوه مقننه و مجریه به منظور ارتقای توانمندی‌های کشور و رویارویی با تمامی چالش‌ها تاکید کرد و افزود، این دولت برای تامین نیازهای هموطنان خود در تمامی استان‌ها و بازگرداندن ثبات به تمامی مناطق سوریه تلاش می‌کند.

کد خبر 229010
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز