گروه شهری: در حال حاضر ۱۲۰۰ایستگاه تندرستی در بوستان‌ها و محله‌های پایتخت فعال هستند و آمار نشان می‌دهد که بانوان تهرانی بیشتر از آقایان در ایستگاه‌های تندرستی فعال بوده‌اند.

این خبری است که روز گذشته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد. سیدمحمد هادی ایازی درخصوص بحث توسعه ورزش همگانی گفت: در حال حاضر در هر محله شهر تهران یک خانه ورزش دایر شده که یک نفر امور آقایان و یک نفر امور بانوان را دنبال می‌کند. وی با بیان اینکه هم‌اکنون 7کانون در حوزه ورزش در خانه‌های ورزش سرای محلات راه‌اندازی شده، گفت:

در حال حاضر در منطقه20 طی این دوره مدیریت شهری قریب به 50زمین چمن مصنوعی راه‌اندازی شده و هم‌اکنون نیز 20زمین چمن مصنوعی در روستاهای اطراف این منطقه در حال ساخت است که ظرف چند‌ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه این روستاها جزء حریم تهران محسوب می‌شود، اضافه کرد:

در حریم ما به واسطه اینکه تبعاتی ناشی از مسائل کلانشهری دامنگیرشان می‌شود، ساخت زمین چمن مصنوعی خدماتی است که شهرداری تهران برای آنها به انجام می‌رساند. ایازی با اشاره به اینکه شهردار منطقه 20 متعهد شده که تا پایان سال 30 زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در منطقه راه‌اندازی شود، بیان کرد: یعنی تا پایان امسال 100 زمین چمن مصنوعی در منطقه‌20 خواهیم داشت. وی اظهار کرد: خیلی از آسیب‌های اجتماعی به‌خصوص در مناطقی که زمینه بزه‌های اجتماعی وجود دارد، صورت می‌گیرد و ورزش در محلات تهران سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

کد خبر 228854
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز