مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۷
۰ نفر

سما: شهردار منطقه 20 گفت: ‌شهرداری منطقه با 300میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 80طرح عمرانی و ترافیکی بیشترین تعداد پروژه‌ها را در میان مناطق 22گانه شهر تهران به‌خود اختصاص داده است.

rey

مجتبی عبداللهی در حاشیه بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران از منطقه 20 و نشست مشترک با شورایاران این منطقه با اشاره به موقعیت‌ها و پتانسیل‌های شهر ری اذعان کرد: ‌درآمد شهرداری منطقه 20 امسال 35 میلیارد تومان بوده، درحالی‌که این منطقه امسال برای طرح‌های عمرانی و ترافیکی خود اعتبار 300 میلیارد تومانی دریافت کرده است.

در ادامه این جلسه احمد مسجد جامعی با اشاره به اینکه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی‌(ع) در پهنه ری باعث پیوستگی مذهبی و تاریخی تمدن تهران، ری و شمیران شده است، گفت: سالانه بیش از 5 میلیون و 500 هزار زائر به این منطقه مراجعه می‌کنند که این امر فرصت اقتصادی و اشتغال زایی مطلوبی را برای شهرری فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شهر ری قطب مهم گردشگری تهران است اما متأسفانه شاهد نابودی میراث کهن این منطقه هستیم که این امر باید توسط سازمان میراث فرهنگی پیگیری شود، هرچند شهرداری تهران هرجا در این حوزه لازم بوده سعی و کمک داشته و اقدامات لازم را به عمل آورده است.

در ادامه این جلسه، علیرضا دبیر دیگر عضو شورا هم گفت: ‌من به شهر ری تعلق خاطر دارم و سرنوشت این منطقه برایم مهم است و در این زمینه یکپارچگی مدیریت شهری به نفع شهروندان بوده و تعدد مدیریت نمی‌تواند مشکلی از مردم این منطقه حل کند.

در ادامه جلسه، شورایاران منطقه 20 به بیان برخی مشکلات و مسائل منطقه از جمله موضوع کهریزک، ‌ احداث بیمارستان در دولت‌آباد که زمین آن آماده است، ایجاد ایستگاه‌های ثابت راهنمایی و رانندگی، ایجاد دسترسی بزرگراه آزادگان به میدان شهید بروجردی، تملک باغ لاله که در سال 87 بنا بود تملک شود و... اشاره کردند.

 

کد خبر 123652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز