گروه اقتصادی: از ۱۳ شهریور‌ماه ۵ نمایشگاه پاییزه برای عرضه لوازم‌التحریر و کیف و کفش در تهران با حداقل ۱۰ درصد تخفیف آغاز به‌کار می‌کند.

یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه برای پاسخ به تقاضای ایام پایانی فصل تابستان و آغاز فصل مدارس 5نمایشگاه پاییزه در تهران آغاز به‌کار می‌کند به فارس گفت: این نمایشگاه‌ها در پارک ارم، بوستان ولایت، فرهنگسرای خاوران، مصلای تهران و محل سابق سازمان گوشت حکیمیه تهرانپارس برپا خواهد شد.

رئیس اتحادیه لوازم‌التحریر تهران نیز با اشاره به برپایی این نمایشگاه‌ها گفت: نمایشگاه مصلی از 20تا 29شهریور‌ماه و بقیه نمایشگاه‌ها از 12تا 22شهریور‌ماه برپا خواهد شد. عباس هدایتیان افزود: به‌دلیل سلیقه مردم، عدم‌ رقابت‌پذیری و پایین بودن تیراژ تولید برخی از محصولات لوازم‌التحریر با نمونه وارداتی، نمی‌توان فقط محصولات تولید داخل را در این نمایشگاه‌ها عرضه کرد. همچنین سال گذشته به‌دلیل افزایش قیمت محصولات، بیشتر کارخانه‌های تولید مداد در ایران تعطیل شد اما امسال به‌دلیل افزایش قیمت دلار و مدیریت واردات برخی از این کارخانه‌ها به چرخه تولید بازگشتند.

کد خبر 227912
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز