مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: جانشین مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه اقدامات لازم برای تامین و نصب تاسیسات مورد نیاز تونل امیر کبیر از مدتی قبل آغاز شده است گفت : طی برنامه ریزی‌های انجام شده جت فن‌های تهویه هوای تونل در نیمه نخست شهریور ماه وارد کارگاه پروژه خواهند شد.

مهدی پور هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد : مسیر 1710 متری تونل امیرکبیر به طور کامل زیر روکش آسفالت رفته و اقدامات لازم برای تامین و نصب تاسیسات مورد نیاز تونل به موازات تکمیل عملیات روسازی آغاز شده که پیشرفت قابل ملاحظه ای نیز داشته است.

وی با بیان اینکه نیمی از اقدامات مربوط به سینی‌گذاری و نصب لوله‌ها و تجهیزات آتش نشانی به اتمام رسیده است افزود : همزمان با اجرای عملیات روکش آسفالت در این تونل، اقداماتی از قبیل نصب تجهیزات چربی گیر آب های سطحی و اصلاح و ترمیم سطوح بتنی نیز انجام و در پایان خرداد ماه به اتمام رسید.

جانشین مجری طرح‌های تونلی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در خصوص عملیات سازه ای پارکینگ طبقاتی تونل امیر کبیر نیز گفت : پارکینگ طبقاتی موجود در بخش حدفاصل خیابان 17 شهریور تا خیابان شکوفه و همچنین احداث رمپ‌های ورودی و خروجی آن نیز رو به اتمام است .

پروژه احداث تونل امیرکبیر که در شرق بازار تهران و در بخش حدفاصل سه راه امین حضور تا بزرگراه امام علی(ع) در دست اجرا است، بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. شاخه شمالی این تونل 1710 متر طول دارد که این میزان با احتساب طول رمپ ها به 2هزار متر می رسد.

کد خبر 227476
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز