دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۸:۰۳
۰ نفر

سرمربی موقت پرسپولیس از برنامه‌ریزی هفته اول مسابقات لیگ برتر و نزدیکی بازی اول پرسپولیس در لیگ با بازی رفت فینال جام حذفی انتقاد کرد.

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: متاسفانه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پرسپولیس باید در شرایط فشرده دو بازی ابتدایی خود را انجام دهد. هیجدهم شهریور میهمان ابومسلم خراسان هستیم و درست سه روز پس از آن باید در تهران بازی رفت فینال جام حذفی را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: برای پرسپولیس فینال جام حذفی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با برنامه‌ی موجود شرایط دشواری برای این بازی به دلیل خستگی بازیکنان خواهیم داشت.

استیلی تاکید کرد: اگر فدراسیون فوتبال پیش از قرعه‌کشی به این موارد توجه می‌کرد بهتر بود اما، در حال حاضر نیز موظف به اجرای دقیق این برنامه هستیم.

مربی تیم فوتبال پیروزی اظهار کرد: با تمرینات انجام شده و آمادگی بازیکنان قطعا مشکلی برای بازی‌ها نخواهیم داشت. بازی با ابومسلم نیز ساده نخواهد بود. سعی می‌کنیم آغاز خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

وی افزود: تمرینات تیم بر طبق برنامه‌ی از پیش تعیین شده در حال پیگیری است و بازیکنان نیز تمرینات خوبی را انجام داده‌اند. امیدواریم تا پیش از بازی ابومسلم نیز روند مساعد کنونی بر تمرینات حاکم باشد تا با خیال آسوده به استقبال لیگ برویم.

استیلی هم چنین با رد شایعات اخیر مبنی بر احتمال بازگشت بازیکنان اخراجی به ترکیب تیم به ایسنا گفت: هیچ برنامه‌ای برای این کار نداریم. محمدی و قویدل نیز با تیم قرارداد دارند و احتمال حضورشان در تیم پیش بینی شده بود.

وی تاکید کرد: مصطفی مهدوی‌کیا به تمرینات بازنگشته است.

استیلی در پایان ابراز امیدواری کرد که پرسپولیس بتواند با کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی، لیگ برتر را نیز با انگیزه‌ی دو چندان آغاز کند.

 

کد خبر 2233

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز