همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در چهارمین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان سه بر صفر رواندا را شکست داد و به عنوان تیم دوم گروه سوم راهی مرحله پلی‌آف شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان نوجوان کشورمان بامداد روز سه‌شنبه (11 تیر) در چهارمین و آخرین بازی خود در دور مقدماتی به مصاف رواندا رفتند.

شاگردان ایرج مظفری در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 19 و 25 بر 16 حریف خود را شکست دادند و با کسب هشت امتیاز به عنوان تیم دوم گروه سوم راهی مرحله پلی‌آف شدند.

در این گروه روسیه با 12 امتیاز صدرنشین شد، فرانسه، فنلاند و رواندا به ترتیب با پنج، چهار و یک امتیاز جایگاه‌های سوم تا پنجم گروه را به خود اختصاص دادند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دور مقدماتی این پیکارها چهار بازی انجام داد که سه پیروزی در برابر فنلاند، فرانسه و رواندا به دست آورد و تنها شکستش در برابر روسیه، قهرمان اروپا بود.

ملی‌پوشان کشورمان در مرحله پلی‌آف با تیم مصر روبرو خواهند شد که در دور مقدماتی با شش امتیاز در جایگاه سوم گروه دوم ایستاد.

تیم ملی والیبال نوجوانان مصر در دور مقدماتی تیم‌های ایالات متحده و الجزایر را شکست داد و در برابر برزیل و کره جنوبی مغلوب شد.

در مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان هشت دیدار بین تیم‌های اول تا چهارم گروه‌های چهارگانه به ترتیب برنامه مشخص شده برگزار خواهد شد و هشت تیم برتر رقابت‌ها مشخص می‌شوند.

کد خبر 221368
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز