همشهری آنلاین: سفارت جمهوری اسلامی ایران در هاوانا از سفر شماری از هموطنان ایرانی مقیم کانادا، امریکا و مکزیک به کوبا به منظور تشویق تیم ملی والیبال کشورمان خبر داد.

volleyball

volleyball

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ جهانی والیبال امروز جمعه و فردا شنبه به وقت محلی در مجموعه شهر ورزشی هاوانا پایتخت کوبا با تیم ملی والیبال این کشور امریکای لاتین مسابقه می‌دهد.

علی چگنی سفیر جمهوری اسلامی ایران در هاوانا که در محل تمرین تیم ملی والیبال کشورمان حضور یافته و با اعضا و مسئولان این تیم در باره مسابقات حساس خود در کوبا گفتگو کرده است، به خبرنگار ایرنا در مادرید گفت که ملی پوشان ایرانی برای مصاف با همتایان کوبایی خود از آمادگی کامل برخوردارند.

وی افزود: تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران که پس از بازی غرور آفرین خود با تیم ملی ایتالیا، برای انجام مسابقه با تیم ملی والیبال کوبا در هاوانا به سر می‌برد، تمامی برنامه‌های مختلف تمرین خود را زیر نظر سرمربی و دستیارانش با جدیت و انگیزه کامل پیگیری می‌کند.

چگنی با قدردانی از تلاش‌ها و موفقیتهای شگفتی آفرین اعضای تیم ملی والیبال ایران در مسابقات گذشته ابراز امیدواری کرد که این تیم با سوغات پیروزی برای ملت ایران کوبا را ترک کند.

وی گفت: دعای خیر میلیون‌ها ایرانی حامی سربازان سرافراز خود در عرصه ورزش است.

به گفته چگنی، مربی و مسئولین تیم ملی والیبال، شرایط و آمادگی تیم ملی والیبال را برای مسابقه‌های امروز و فردا کامل توصیف کرده و از وضعیت خود در کوبا رضایت دارند.

تیم‌های ایران و کوبا در هفته ششم لیگ جهانی والیبال از ساعت 20:40 روزهای جمعه و شنبه به وقت محلی (ساعت 5:00 شنبه و یکشنبه به وقت تهران) به مصاف هم می‌روند.

هم اکنون در جدول رده بندی گروه C ایران با هفت و کوبا با سه امتیاز در رده های پنجم و ششم قرار دارند.

کد خبر 221783
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز