همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در نخستین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان موفق به شکست فنلاند شد، اما در دومین بازی مغلوب قهرمان اروپا شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان نوجوان کشورمان روز جمعه (7 تیر) سه بر دو فنلاند را از پیش رو برداشتند.

ایرج مظفری، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان، در برابر فنلاند از ترکیب حمید حمودی، جواد حکمتی، اکبر ولایی، محمد جواد معنوی‌نژاد، سیدهادی سید نیازی (لیبرو)، سهند الله‌وردیان و محمدرضا عیوض‌پور استفاده کرد.

نوجوانان ایران دو ست اول را خیلی راحت و با امتیارات 25-16 و 25-18 از آن خود کردند و ست‌های سوم و چهارم را 21-25 و 25-27 واگذار کردند، اما در ست پنجم با اقتدار 15-8 پیروز شدند.

محمدجواد معنوی‌نژاد و اکبر ولایی با 23 و 19 پوئن، امتیازآورترین بازیکنان این دیدار بودند و اسکاری و سموری نیز با 13 پوئن، امتیازآورترین بازیکنان فنلاند بودند.

دو تیم فرانسه و رواندا که با تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان هم‌گروه هستند در دیگر بازی گروه سوم به مصاف هم رفتند که فرانسه سه بر صفر به پیروزی رسید. تیم روسیه نیز استراحت داشت.

در دومین بازی تیم‌ها که آنهم روز جمعه (7 تیر) برگزار شد، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران سه بر صفر و با امتیازهای 25-19 ،25-22 و 25-19 مقابل روسیه، قهرمان اروپا شکست خورد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: "من یقین دارم تیم ایران به دور دوم صعود می‌کند و احتمالا در مرحله حذفی در برابر کره جنوبی، مصر و یا شاید آمریکا بازی کنیم."

 

کد خبر 220965
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز