چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت هوآوی محصول جدید خود را رونمایی کرده و ادعا دارد این اسمارت‌فون اندرویدی جدید باریک‌ترین اسمارت‌فون جهان است.

باریک‌ترین اسمارت‌فون جهان

براساس گزارش بی بی سی، اسمارت‌فون اندرویدی Ascend P6 ضخامتی برابر 6.18 میلیمتر دارد،‌ اما این تنها نکته قابل توجه درباره این گوشی نیست، دوربین جلویی این گوشی از وضوح تصویری برابر پنج مگاپیکسل برخوردار است و می‌توان با کمک آن سلف‌پرتره‌هایی با وضوح بالا به ثبت رساند.

باریک‌ترین اسمارت‌فون جهان

شرکت هوآیی می‌گوید این اسمارت‌فون معجزه‌گر خواهد بود. به گفته تحلیل‌گرانی که این گوشی جدید را با آی‌فون مقایسه کرده‌اند، طراحی این گوشی نسبت به آی‌فون قابل تحسین است اما عدم پشتیبانی از شبکه نسل چهارم می‌تواند در فروش آن خلل ایجاد کند. به گفته بن‌وود مدیر شرکت مشاور CCS بدون شک این اسمارت‌فون قابل‌توجه‌ترین گوشی از نظر طراحی،‌مواد و کیفیت است که تا به امروز عرضه شده‌است.

باریک‌ترین اسمارت‌فون جهان

هوآیی می‌گوید یکی از باریک‌ترین و نازک‌ترین تخته‌مدارها را در صنعت موبایل تولید کرده تا بتواند قطعات الکترونیکی را درون گوشی جدیدش بگنجاند. این اسمارت‌فون جدید از نمایشگری 4.7 اینچی برخوردار است و ضخامت آن از آی‌فون 5 و گوشی One Idol Ultra آلکاتل که تا پیش از این عنوان باریکترین گوشی جهان را در اختیار داشت نیز کمتر است.

این گوشی از برنامه رابط کاربری موزائیکی مخصوص هوآیی به نام اموشن و نرم‌افزار‌های اختصاصی از قبیل خود‌بهبود‌دهنده صورت برای بهتر شدن کیفیت سلف‌پرتره‌ها برخوردار است. دوربین پشتی Ascend P6 هشت مگاپیکسلی بوده و سیستم عامل آن نسخه 4.2.2 اندروید است. حافظه داخلی آن هشت گیگابایت بوده و از قابلیت افزایش تا 32 گیگابایت نیز برخوردار است.

باریک‌ترین اسمارت‌فون جهان

هوآیی اکنون در چین به شهرت بالایی دست پیدا کرده و به بزرگترین سازنده تجهیزات تله‌کام در این کشور تبدیل شده‌است. گرایش این شرکت به گوشی‌های اندرویدی نیز موفقیتی دیگر برایش رقم زده‌است زیرا این شرکت توانسته در سه ماهه اول سال 9.9 میلیون اسمارت‌فون را به فروش رسانده و به چهارمین فروشنده اسمارت‌فون پس از سامسونگ، اپل و LG تبدیل شده‌است. درحال حاضر سامسونگ 95 درصد از سود بازار اسمارت‌فون‌های اندرویدی را در اختیار دارد.

کد خبر 219576
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز