همشهری آنلاین: بازی ایران با قطر در دوحه که با پیروزی تیم ملی کشورمان همراه بود حواشی متعددی داشت که توسط خبرگزاری‌های داخلی مخابره شد.

قوچان نژاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری‌ها، هواداران قطری از دقیقه 82 مطمئن شدند که تیمشان بازنده این مسابقه است و ورزشگاه را به مرور ترک کردند.

خداداد عزیزی که با تیم ایران به قطر رفته بود با بیان اینکه امید ما به صعود مستقیم بسیار افزایش یافت گفت؛ واقعا حیف است که ما به تیم‌هایی مثل قطر و لبنان ببازیم.

بعد از گل رضا قوچان‌نژاد همشهری او خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی به شکل عجیب و غریبی در جایگاه VIP خوشحالی می‌‌کرد.

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پس از گل رضا قوچان‌نژاد از جای خود بلند شده و برای خوشحالی با یکدیگر دست دادند.

در یکی از صحنه‌های نیمه دوم مدافع تیم ملی قطر خطای شدیدی را روی رضا قوچان نژاد مهاجم تیم کشورمان انجام داد که داور بی‌تفاوت از آن گذشت و همین مسئله باعث شد امید نمازی اعتراض شدیدی را به داور چهارم مسابقه داشته باشد.

رضا قوچان نژاد بعد از گلی که به ثمر رساند برای خوشحالی گل صورت خود را روی دوربین فیلمبرداری گذاشت.

هلنا کاستا مربی پرتغالی تیم ملی بانوان ایران نیز در این دیدار کنار کی‌روش نشسته بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر قطر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی زیبا و خوبی بود. بازیکنان ما واقعا برای این تماشاگران و برای کشورشان جنگیدند. امروز همه باید به این تیم اعتماد داشته باشند و به بازیکنان احترام بگذارند.

"فرانزی" 50 ساله که یکی از طرفداران متعصب بایرن مونیخ است و همراه با تیم ملی آلمان در اکثر بازی‌های این تیم به کشورهای مختلف سفر می‌کند تا بازی‌ها را از نزدیک ببیند امروز به جمع طرفداران تیم ملی ایران در دوحه پیوست. فرانزی به گفت: بازی‌های زیادی را از تیم ملی ایران دیده‌ و از طرفداران این تیم هستم. امروز هم به خاطر این که شرایط تیم ایران حساس بود، از آلمان به اینجا آمدم. می‌دانم که بازی مهمی دارید و امیدوارم ایران قطر را شکست دهد.

شادی نیمکت‌نشینان تیم ملی بعد از گل قوچان‌نژاد در نوع خود دیدنی بود. تقریبا همه بازیکنان به سمت قوچان‌نژاد رفتند تا در شادی این مهاجم شریک باشند.

کارلوس کی‌روش در دقایق پایانی آرام و قرار نداشت و ایستاده بازی را تماشا می‌کرد. وی بلافاصله پس از سوت داور به پایین سکوها رفت و با بازیکنان تیم ملی به شادی پرداخت. نرده های کنار زمین باعث شد کی روش تنها با ملی پوشان روبوسی کند و نتواند آنها را در آغوش بگیرد.

جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی بعد از بازی با پرچم مقدس کشورمان در زمین ورزشگاه السد به شادی پرداخت.

ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه السد که در طول بازی ملی پوشان را تشویق می‌کردند، در پایان بازی دقایقی به شادی پرداختند.

در پایان این بازی مسئولان برگزاری مسابقه رضا قوچان نژاد را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب کردند و هدیه ویژه ای به او اهدا کردند.

 

 

 

کد خبر 217439
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز