همشهری آنلاین: علیرغم کارشکنی قطری ها همه چیز برای رویارویی با تیم فوتبال این کشور آماده است و مسوولان فدراسیون فوتبال ایران در تلاش هستند تا با حمایت حداکثری تیم ملی به میدان برود.

تیم ایران

به گزارش ایرنا؛ مسوولان فرهنگی فدراسیون فوتبال کشورمان بسته‌هایی شامل ۲ هزار پرچم، کلاه و شال را برای توزیع میان تماشاگران همراه خود به قطر آورده‌اند.

همچنین با توجه به اینکه پیشتر کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال و جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران تجربه سازماندهی این گروه را در دوحه داشته اند با برقراری ارتباط با اکثر آنها، از آن خواسته‌اند در این بازی با مشوقان اعزامی هماهنگ شوند.

**مسوولان قطری درادامه برخورد نامطلوب خود در بدو ورود کاروان اعزامی ایران به این کشور ابتدا پاسپورت تصویربردار فدراسیون فوتبال را مصادره کرده و سپس با گرفتن تعهد که اجازه فیلم برداری ندارد، پاسپورت او را به وی باز گرداندند.

**هنگام برگزاری تمرینات تیم ملی که قرار بود پشت درهای بسته صورت گیرد، نماینده حراست فدراسیون فوتبال به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در باره نصب دوربین در گوشه و کنار ورزشگاه برای آگاهی از کارهای تاکتیکی تیم ملی کشورمان هشدار داد.

**حساسیت بالای کی روش روی حواشی تیم ملی باعث شد، از تردد افراد غیرمسوول به هتل و طبقات بازیکنان بشدت جلوگیری شود.

دیدار تیم‌های فوتبال قطر و ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی امشب در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه دوحه آغاز خواهد شد.

کد خبر 217367
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز