همشهری آنلاین: معصومه ابتکار اعلام کرد در مرحله سوم هیئت عالی نظارت بر انتخابات باز هم رد صلاحیت شدم.

معصومه ابتکار

مهر نوشت: معصومه ابتکار اعلام کرد که بر اساس آخرین نتایج هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در مرحله سوم اعتراضات نتیجه نداشته و رای نهایی همان رد صلاحیت بنده است و آنچه برای آخرین بار تاکید شده عدم التزام به اسلام و عدم تمکین به قانون اساسی کشور است. که این دلایل غیرقابل باور و غیرقابل قبول است.

وی افزود: این حکم نهایی در حالی است که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند باید تمامی سلایق در انتخابات حضور داشته باشندولی متاسفانه رویکرد حذف جریان منتقد اصلاح طلب را پیشه کردند و افراد و گروه‌های زیادی از خدمتگذاران نظام در این انتخابات رد صلاحیت شدند.

ابتکار گفت: چه کسی می‌تواند باور کند کسی که در روزهای مبارزات انقلاب اسلامی و در جریانات سیاسی کشور همراه با نظام و انقلاب گام برداشته است و تمام زندگی‌اش را وقف انقلاب کرده امروز اینگونه رد صلاحیت شود. آیا رسانه‌های بیگانه بر علیه من وارد نشدند؟ آیا جایی بر خلاف قانون اساسی رفتار کردم؟ آیا در طول زندگی شخصی ام سود و منفعتی برای خود برداشتم؟ آیا پدر و همسر و پدر همسرم برای انقلاب کم زحمت کشیدند؟

این عضو شورای شهر اظهار داشت: من تصمیم هیئت عالی را بر اساس قانون تمکین می‌کنم و می‌پذیرم ولی رای را نمی‌پذیرم و تمام تلاش و توان خود را برای دفاع از خودم به کار می‌برم چرا که فرزند انقلاب هستم. هر چند ملاک حال افراد است ولی بسیاری از افراد هم هستند که هیچ عقبه‌ای نداشته و حالا مدعی انقلاب شده‌اند و حالا به موقعیت‌هایی رسیده‌اند.

ابتکار اظهار داشت: البته اعتراض خودم را به هیئت عالی دادم ولی مسئولیت با شخص آقای علی لاریجانی است. البته ناگفته نماند روزهایی که در شورای شهر فریاد می زدم و موضوع پارازیت، پارک پردیسان، برنجهای آلوده و گندم آلوده را هشدار می‌دادم آقایان می‌آمدند و می‌گفتند برایت گران تمام می‌شود.

کد خبر 217335
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز