پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک منبع امنیتی بحرینی از انفجار بمب در نزدیک شهر منامه و زخمی شدن حداقل هفت نیروی پلیس در جریان آن خبر داد.

بحرین

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه روسیا الیوم، این منبع امنیتی در اداره پلیس استان شمالی بحرین گفت که نیروهای پلیس چهارشنبه شب درحال گشت زنی در روستای بنی جمره در غرب شهر منامه پایتخت این کشور بودند که انفجار روی داد.

وی افزود: این انفجار یک کمین بود و زمانی که نیروهای پلیس برای باز کردن خیابان تلاش می‌کردند، بمب منفجر شده و در جریان آن سه نفر شدت زخمی شدند و چهار نفر دیگر نیز جراحت‌های کمتری برداشتند.

در همین حال، وزارت کشور بحرین در صفحه خود در یک پایگاه اجتماعی در اینترنت اعلام کرد که 10 فرد مظنون را در این ارتباط بازداشت کرده است و تحقیقات ادامه دارد.

ناظران بر این باورند که رژیم بحرین در تلاش برای امنیتی کردن فضای کشور و منتسب کردن اینگونه حوادث امنیتی به مردم انقلابی و شخصیت‌های مخالف بحرینی است تا بهانه به دست گرفته و بتواند با اعتراضات و تظاهرات مسالمت آمیز آنها برخورد شدیدتر امنیتی کند.

این درحالی است که مردم بحرین با وجود این سرکوبگری‌ها همچنان با آمدن به خیابان‌ها بر مطالبات مشروع خود در دستیابی به حقوق از دست رفته خود از جمله اجرای عدالت اجتماعی و روی کار آمدن نظامی منتخب تاکید می‌کنند.

کد خبر 216691
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز