دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته با 684 واحد افزایش معادل 1.6درصد افزایش یافت و به 43 هزار و 192 واحد رسید.

 در مبادلات روز گذشته شرکت‌های سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و مخابرات بیشترین نقش را در صعود شاخص داشتند و افزایش ارزش سهام این دو شرکت در مجموع 158واحد اثر مثبت روی شاخص بورس برجای گذاشت.

‌ ‌سهام پالایشگاه‌ها همچنان متقاضی دارد

با وجود رشد زیاد ارزش سهام دو شرکت پالایش نفت بندرعباس و اصفهان در روز‌های گذشته، سهام این دو شرکت با وجود اینکه دیروز نمادشان به دلیل تعدیل پیش‌بینی سود متوقف شد، همچنان در کانون توجه بازار است و این دو شرکت همچنان با صف خرید سهامداران مواجه هستند، به‌طوری که حجم صف خرید سهام پالایش نفت اصفهان به شش میلیون و 629هزار سهم رسید. صف خرید سهام پالایش نفت بندرعباس هم با ثبت 216تقاضا به 11میلیون و 927هزار سهم رسید.

‌معامله 630 میلیارد ریال کالا در بورس

دیروز بیش از 30 هزار تن کالابه ارزش630میلیارد ریال در تالار محصولات فراورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد. در مبادلات روز گذشته و در تالار نفت و پتروشیمی، 10 هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت شیراز با قیمت 11 هزار و 333 ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این شرکت همچنین، سه‌هزار تن آیزوریسایکل را با قیمت 22 هزار و 85 ریال به فروش رساند. دیروزهمچنین مجتمع‌های پتروشیمی پلی نار، تبریز،شازند،مارون،پلی پروپیلن جم و نوید زرشیمی، معامله بیش از هشت‌هزار تن انواع پلی پروپیلن، پلی اتیلن،پلی استایرن و پلی بوتادین را روی تابلوی معاملات ثبت کردند.

کد خبر 211691
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز