همشهری آنلاین: باشگاه مدیریت ارتباطات به همت جمعی از استادان رشته روابط عمومی اعلام موجودیت کرد.

به گزارش مهر، نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بزرگداشت روابط عمومی صبح یکشنبه 8 اردیبهشت با حضور سیدغلامرضا کاظمی‌ دینان رئیس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی، داوود زارعیان رئیس کمیته علمی کنفرانس روابط عمومی صنعت و توسعه بازار، محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته علمی همایش روابط عمومی الکترونیک و امیرعباس تقی‌پور دبیر ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در تهران برگزار شد.

هفته روابط عمومی 1392

کاظمی دینان، رئیس ستاد برگزاری هفته روابط عمومی در این نشست مطبوعاتی از راه‌اندازی باشگاه مدیریت ارتباطات به همت جمعی از استادان این رشته و نیز فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تقریباً همه اقشار و گروه‌ها باشگاهی دارند که در آن امور صنفی و رفاهی خود را پیگیری می‌کنند، خلأ باشگاهی برای فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه احساس می‌شد و ما پس از 6 ماه کار فشرده، اکنون در آستانه تشکیل باشگاه مدیریت ارتباطات هستیم.

وی افزود: مخاطبان این باشگاه تمام کسانی هستند که در حوزه روابط عمومی و ارتباطات و رسانه فعالیت می‌کنند. در این باشگاه علاوه بر تولید کتاب و نشریات تخصصی، حمایت‌هایی هم از پایان‌نامه‌های دانشجویی در این عرصه صورت می‌گیرد. راه‌اندازی یک صندوق قرض‌ا‌لحسنه برای اعضا، اعزام آنها به سفرهای سیاحتی و زیارتی، اعزام مدیران و کارشناسان به نمایشگاه‌های بین‌المللی و نیز کنفرانس‌های جهانی در زمینه روابط عمومی از دیگر برنامه‌هایی است که در راه‌اندازی باشگاه مدیریت ارتباطات مد نظر ما بوده است.

در این برنامه همچنین امیرعباس تقی‌پور مدیرمسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات با بیان اینکه باشگاه مدیریت ارتباطات یک نهاد کاملاً صنفی است که با هدف عطف توجه به اهمیت روابط عمومی‌ها تشکیل شده است، گفت: عضوگیری برای تشکیل این باشگاه از مرداد ماه امسال شروع می‌شود.

تقی‌پور پیش‌بینی کرد که در سال نخست بیش از یکهزار نفر به عضویت باشگاه مدیریت ارتباطات درآیند.

دبیر ستاد برگزاری هفته روابط عمومی همچنین با بیان اینکه تا 10 سال پیش تعداد کتاب‌هایی که در حوزه روابط عمومی منتشر شده بود به 60 عنوان هم نمی‌رسید، انتشار بیش از 100 عنوان کتاب تخصصی را در یک دهه اخیر حاصل تلاش استادان ارتباطات و نیز اهمیتی که به این رشته و حرفه داده شده است، دانست.

کد خبر 211501
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز