همشهری آنلاین: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به وجه هنری "شهر" گفت: تنها حضور هنرمندانی که بتوانند نسبتی میان شهر و هنر برقرار کنند، برای شورای شهر تهران لازم است.

به گزارش همشهری آنلاین،احمد مسجدجامعی با بیان اینکه شهر دارای وجه هنری، فرهنگی، میراثی و هویتی است، افزود: با این حال حوزه فرهنگ و هنر همه وجوه شهر را تشکیل نمی‌دهد و مسائل دیگری هم وجود دارد که باید در مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد.

وی درباره حضور هنرمندان در عرصه رقابت برای کرسی‌های شورای شهر تهران، تاکید کرد: تنها حضور هنرمندانی که بتوانند نسبتی میان شهر و هنر برقرار کنند برای شورای شهر تهران لازم است. چنین هنرمندانی می‌توانند در شوراها موفق باشند.

مسجدجامعی معتقد است که در میان چهره‌های نویسنده، شاعر و رسانه‌ای که به عنوان نامزد شورا ثبت نام کرده‌اند، چنین ظرفیت‌هایی که بتوانند نسبتی بین شهر و هنر برقرار کنند، وجود دارد.

این عضو شورای شهر تهران که ریاست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا را هم در کارنامه خود دارد، با تایید بر وجود مشکل در ساختارهای حزبی کشور، این موضوع را به چگونگی حضور هنرمندان در عرصه‌هایی همچون شورای شهر موثر دانست و گفت: صرف اینکه کسی هنرمند باشد، به این معنا نیست که در همه عرصه‌های دیگر همان توانایی و جلوه را داشته باشد.

در چهارمین انتخابات شورای شهر تهران، هنرمندانی متعددی همچون افسانه بایگان، امین و امید زندگانی، دانیال عبادی، عبدالحسین مختاباد،علی رام نورایی، حبیب الله کاسه ساز نامزد شده اند؛ همچنین ورزشکاران نیز پا به این عرصه گذاشته اند که می‌توان به حسین رضازاده، حمید سوریان،عباس جدیدی و...اشاره کرد.

کد خبر 210897
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز