گروه اجتماعی: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در دو نوبت صبح و عصر روزهای سه‌‏شنبه و چهارشنبه 18 و 19 اردیبهشت ماه توزیع می‌‏شود.

ناصر اقبالی، رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: داوطلبان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه، براساس جدول توزیع کارت، در نوبت صبح از ساعت 8 تا 12 و در نوبت عصر از ساعت 13 تا 18 به محل‌‏هایی که در اطلاعیه توزیع کارت مشخص شده است، مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: جدول توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای سه‌‏شنبه 11/2/86 و 18/2/86 در هفته‌‏نامه فرهیختگان و در روزهای پنج‌شنبه 13/2/86 و شنبه 15/2/86 در روزنامه آفرینش منتشر می‌‏شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان توصیه کرد؛ شخصاً و با به همراه داشتن شناسنامه و فقط در نوبت‌‏های مندرج در اطلاعیه توزیع کارت، برای دریافت کارت خود مراجعه کنند.

اقبالی افزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه، لازم است رسید پست سفارشی و شناسنامه و یا کارت شناسایی معتبر عکس‌‏دار به همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر کارت ورود به جلسه، یک برگ راهنمای آزمون نیز در اختیار داوطلبان قرار می‌‏گیرد که لازم است داوطلبان به دقت آن را مطالعه کرده و موارد ذکر شده در آن را مورد توجه قرار دهند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، رشته/ شهر انتخابی، زبان خارجه و ... ملاحظه کردند، باید به باجه‌‏های رفع نقص که در حوزه‌‏های توزیع کارت مستقر شده‌‏اند، مراجعه و پس از دریافت فرم رفع نقص، نسبت به تکمیل آن اقدام کرده و فرم تکمیل شده را به باجه رفع نقص تحویل دهند.

اقبالی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنج‌‏شنبه 20/2/86 و جمعه 21/2/86 برگزار می‌‏شود.

کد خبر 20872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز