یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۵ - ۰۷:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی از امسال با ایجاد رشته‌ مدیریت فن‌آوری اطلاعات آغاز به کار کرده است و به تدریج با ایجاد رشته‌های جدید، گسترش پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا دکتر جاسبی با اعلام این خبر گفت: اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد مدیریت فن‌آوری اطلاعات در واحد الکترونیکی (مجازی) دانشگاه آزاد اسلامی از سوی مرکز آزمون در روزنامه آفرینش و هفته‌نامه فرهیختگان منتشر می‌شود.

وی با تاکید بر رسالت دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر فراهم کردن امکانات آموزش عالی برای همه گفت: استفاده از فن‌آوری اطلاعات آموزشی و آموزش الکترونیک گامی جهت گسترش دانش و فراگیر کردن آن است و سبب دسترسی آسان اقشار مختلف به تحصیلات عالی می‌گردد.

وی با اشاره به گسترش روزافزون شبکه اینترنت اظهار داشت: استفاده از فن‌آوری‌های نوین ارتباطی موجب افزایش کیفیت آموزش، تولید علم، کاهش هزینه‌ها و همگانی کردن آموزش می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: جهت ایجاد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی پژوهش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است؛ به گونه‌ای که با ایجاد زیرساخت‌های لازم و بهره‌گیری از آخرین فن‌آوری‌های روز دنیا، کلاس‌های دوره‌های مجازی، از کیفیتی هم‌سطح کلاس‌های حضوری برخوردارند.

دکتر جاسبی در پایان تصریح کرد: با توجه به این‌که واحد مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در چارچوب دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرده، مدرک آن معتبر و مورد تایید است.

کد خبر 17511

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز