همشهری آنلاین: پرسپولیس با دریافت گل در دقیقه 92 بازی برده مقابل مس را با تساوی عوض کرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس تهران در هفته سی‌ام لیگ برتر به مصاف مس کرمان رفت. در این بازی گل‌محمدی ترکیبی عجیب را روانه بازی کرده بود. هادی نوروزی بازیکن پرتوان هفته‌های اخیر، محمد نوری بازی‌ساز اصلی پرسپولیس و همچون همیشه محمد قاضی در ترکیب اصلی حضور نداشتند، موضوعی که باعث اعتراض نوروزی و ترک نیمکت از سوی او شد.

پرسپولیس که در میانه میدان کم توان نشان می‌داد در دقیقه 10 توسط مارکوپروویچ گل نخست بازی را به زیبایی به نام خود کرد اما هفت دقیقه بعد مسی‌ها روی یکی از اشتباهات نادر نیلسون دروازه‌بانش توسط رضا عنایتی به گل نخست خود رسیدند. در ادامه این نیمه بازی در میانه میدان ادامه داشت.

در نیمه دوم نیز گل‌محمدی که نشان داده هیچ اراده‌ای برای تغییر تاکتیک ندارد، با همان شیوه به میدان آمد و یک دقیقه بعد از شروع بازی میثم تقی زاده گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند. در ادامه بازی تقریبا خطری روی‌ دروازه‌ها نبود تا اینکه در وقت‌های تلف شده بازی و در حالی که سرخ‌پوشان منتظر سوت پایان بودند بازیکنان مس‌ از غفلت دفاعی آنها استفاده کرده و توسط احمد حس‌زاده به گل تساوی رسیدند.

پرسپولیس با این تساوی هم امتیاز با مس 43 امتیازی و به واسطه تفاضل گل برتر در رده ششم باقی‌ ماند.

در دیگر بازی‌های جمعه 25 اسفند، ملوان و راه‌آهن بدون گل مساوی شدند. فولاد و فجر سپاسی نیز با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

کد خبر 205418
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز