یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس با شکست مقابل راه‌آهن به اولی ناکامی خود با گل‌محمدی دست یافت.

rah

 پرسپولیس تهران اگر چه در دروران مربی‌گری گل‌محمدی نباخته بود اما در طول بازی‌های گذشته وی نشان داد که توانایی تغییر تاکتیک نداشته و در تعویض‌هایش به جای تغییر روند بازی تنها به جایگزین فکر می‌کند. گل‌محمدی حتی گاه ترکیبی را به میدان می‌فرستد، مانند بازی با راه‌اهن که تعجب برانگیز است.

در آخرین بازی هفته بیست‌ونهم پرسپولیس با انگیزه به مصاف راه‌آهن  رفت و در سه دقیقه نخست بازی دو موقعیت خطرناک خلق کرد اما بازیکنان این تیم از جمله کریم انصاری‌فرد که دوران کم‌فروغی را طی می‌کند نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند.

نیمه نخست بازی با برتری پرسپولیس در ایجاد موقعیت به پایان رسید و نیمه دوم نیز به همین منوال شروع شد تا اینکه در دقیقه 56 روی یک ضد حمله راه‌آهن به گل رسید بعد از این گل پرسپولیس به حملات خود افزود اما تعویض‌های گل‌محمدی عملا به کمک دایی آمد.

وی ابتدا هادی نوروزی بازیکن پرتلاش‌اش را با محمد قاضی تعویض کرد و بدین ترتیب فقط با جایگزین کردن یک فوروارد ایستا با یک فوروارد پرتحرک به دفاع راه‌اهن کمک کرد. بعد از آن محمد نوری بازی‌گردان و همه کاره تیم را با فشنگچی عوض کرد. فشنگچی بعد از این تعویض تقریبا هیچ نفشی در بازی نداشت و فقط سرخپوشان میانه زمین را هم از دست دادند .

بدین ترتیب راه‌آهن با چاشنی شانس و ترکیب و تعویض‌های گل‌محمدی توانست به یک پیروزی پر ارزش مقابل پرسپولیس دست یابد و گل محمدی نیز نخستین شکست خود را تجربه کرد.

راه‌آهن و پررسپولیس هر دو  42 امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل سرخ‌پوشان در دره ششم و راه‌آهن در رده هشتم قرار گرفت.

کد خبر 204821
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز