همشهری آنلاین: نیروهای ارتش سوریه در عملیات پاکسازی در سراسر این کشور، ده‌ها شورشی مورد حمایت خارجیان را از پای درآورده‌اند.

سوریه

به گزارش پرس تی وی: خبرگازری دولتی سانا گزارش داد، شماری از مردمان مسلح در درگیری‌های سنگین با نیروهای سوریه در شهر «دارایا » واقع در ۸کیلومتری جنوب غرب دمشق، کشته شدند.

نیروهای دولتی سوریه همچنین با شورشیان مورد حمایت خارجیان در شهر« الزبدانی» واقع در ۴۵ کیلومتری شمال غرب دمشق درگیر شدند و ده‌ها شورشی را از پای درآوردند. دو خودروی وانت و یک خودروی مجهز به تسلیحات سنگین شورشیان نیز پس از این درگیری‌ها منهدم شدند.

نیروهای دولتی سوریه همچنین به یک مخفیگاه شورشیان در مناطق« الباب» و« العسل» در حلب حمله کردند و ده‌ها شورشی مورد حمایت خارجیان را به ضرب گلوله از پای درآوردند. نیروهای ارتش سوریه همچنین پس از این درگیری‌ها مقادیر زیادی مهمات شورشیان را ضبط کردند.

یگان‌های ارتش سوریه در عملیات جداگانه دیگر به شمار زیادی از شورشیان در شهرهای مایر، تل حاصل، النیرب، السفیره، عینجاره، کفر داعل، عین دقنه، داره عزه و المنصوره و منغ یورش بردند و شمار زیادی از شورشیان را از پای درآوردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین با مردان مسلح در محله‌های الحیدریه، هنانو، شیخ سعید، عین السفقر، بستان القصر،العشرت و الشعار حلب درگیر شدند .

سوریه از مارس ۲۰۱۱ میلادی صحنه ناآرامی بوده است. در خشونت و ناآرامی‌های این کشور بسیاری از مردم از جمله تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و نظامی این کشور کشته شده‌اند.

دولت سوریه می‌گوید این ناآرامی‌ها از خارج کشور طراحی می‌شوند و گزارش‌ها نشان می‌دهند، شمار زیادی از شورشیان درگیر با دولت دمشق، اتباع خارجی هستند.

کد خبر 204338
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز