همشهری آنلاین: رئیس ستاد ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان گفت: خبر کناره‌گیری ائتلاف سه‌گانه به نفع آقای هاشمی کذب محض است. به صلاح آقای هاشمی نیست در زمین دیگران بازی کند.

دکتر علی‌اکبر ولایتی عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان، یکشنبه 13 اسفند ماه در نشست با خبرنگاران در پژوهشکده باقرالعلوم حضور یافت تا ضمن تبیین فرآیند کارگروه‌های تخصصی این ائتلاف، به سوالات انتخاباتی‌ نمایندگان رسانه‌ها پاسخگو باشد. یکی از خبرنگاران حاضر در این نشست خبری از عضو ستاد ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان درباره تغییر احتمالی در ائتلاف، با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در عرصه و کناره‌گیری او به نفع وی سؤال کرد که ولایتی نیز در پاسخ گفت: «بنده تابع تصمیم‌گیری در ائتلاف سه‌گانه هستم و هر چه در این مجموعه تصمیم گرفته شود، عمل می‌کنم.»

با این وجود، در صفحه نخست شماره دوشنبه 14 اسفند ماه یکی از روزنامه‌ها تیتری با عنوان «ولایتی: احتمالاً ائتلاف 1+2 به نفع هاشمی کنار می‌رود» چاپ شده است. تلقی این روزنامه از اظهارات ولایتی، مورد انتقاد حسین مظفر رئیس ستاد ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان قرار گرفته که گزیده‌ای از این انتقاد مظفر به نقل از فارس در ادامه آمده است:

  • خبر کناره‌گیری ائتلاف سه‌گانه به نفع آقای هاشمی کذب محض است. به صلاح آقای هاشمی نیست در زمین دیگران بازی کند.
  • یکشنبه 13 اسفند ماه در نشست خبری دکتر ولایتی، سوالی مبنی بر اینکه «آیا به نفع هاشمی کنار می‌روید؟» مطرح شد که متأسفانه برخی روزنامه‌ها در اقدامی غیرحرفه‌ای به نقل از دکتر ولایتی مدعی شده‌اند «احتمال کناره‌گیری ائتلاف 1+2 به نفع آیت‌الله هاشمی» که این موضوع کذب محض است.
  • همانطور که بارها تکرار کرده‌ایم ضمن احترامی که برای تمام نامزدهای انتخابات آتی قائل هستیم، این ائتلاف به نفع شخص یا گروهی کنار نمی‌کشد چراکه این مجموعه از سوی شورای ائتلاف، خود را مرجع تصمیم‌گیری برای ارزیابی وضعیت نامزدهای اصولگرا و معرفی نامزد اصلح از طیف اصولگرایان می‌داند بنابراین اخبار منتشر شده در برخی روزنامه‌ها کذب محض بوده و به نظر بنده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نامزد انتخابات آتی نخواهد شد.
  • نامزدی در انتخابات آتی به نفع آقای هاشمی نیست و افرادی که این موضوع را مطرح ‌می‌کنند بیش از اینکه دلسوز آقای هاشمی باشند به دنبال برون‌رفت خود از چالش‌های پیش‌رویشان هستند. به صلاح آقای هاشمی نیست در زمین دیگران بازی کند.
  • ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان آمادگی کامل برای تعامل و همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نامزدهای اصولگرایان دارد و با هیچ اصلاح‌طلب یا افراد مرتبط با جریان فتنه و انحراف ائتلاف نمی‌کند.
کد خبر 204029
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز