جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۸
۰ نفر

چنای: مرد جوان هندی 10روز پس از برگزاری مراسم خاکسپاری‌اش‌ به خانه‌ بازگشت. این مرد 20ساله حدود 12‌روز پیش برای یافتن شغلی مناسب از شهر خود خارج شد و در مسافرخانه‌ای در شهر چنای اتاقی اجاره کرد.

حوادث خارجی

پلیس هند اعلام کرد: مدیر این مسافرخانه که از نبود هریس در اتاقش مشکوک شده بود موضوع را با پلیس در جریان گذاشت. دو روز پس از ناپدیدشدن این جوان پلیس جسد مردی را از میان رودخانه‌ای بیرون کشید و خانواده هریس پس از دیدن جسد او را به اشتباه شناسایی و بلافاصله مراسم خاکسپاری‌اش را برگزار کردند اما وی 10روز بعد به خانه بازگشت. 13سال با مار پیتون
پکن: زندگی و دوستی 13ساله یک نوجوان چینی با مار پیتون به یکی از سوژه‌های خبری این کشور تبدیل شده است. این نوجوان که 13‌سال دارد از دوران نوزادی با این مار پیتون که 457‌سانتی‌متر طول دارد، دوست بوده و تا به حال هیچ خطری به واسطه این دوستی برای او پیش نیامده است. لیئو تمام طول روز را با این مار پیتون می‌گذراند و حتی هنگام خوابیدن هم از او جدا نمی‌شود. پدرلیئو در این‌باره می‌گوید: لیئو علاقه‌ای به بازی‌کردن با سایر وسایل و اسباب‌بازی‌هایش ندارد و ترجیح می‌دهد تمام زمان خود را با این مار پیتون بگذراند.

کد خبر 200675
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز