همشهری‌ آنلاین: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته بانک‌ها 10 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی در اختیار جوانان قرار می‌دهند و در قبال آن فقط یک ضامن می‌گیرند.

pourmokhtar

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار محمدعلی پورمختار بعد از ظهر امروز در جلسه حل مشکلات روستاییان در پنج روستای شهرستان بهار اظهار داشت: حل مشکلات مردم از خواسته‌ها و اراده قوی نظام اسلامی است و دولت نیز تلاش‌های وسیعی را آغاز کرده است.

وی با اشاره به تلاش‌های وسیع دشمن برای مقابله با ایران اسلامی گفت: مهمترین توطئه دشمن عدم خرید نفت از ایران است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: قبل از تیرماه روزانه 2.5 میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم ولی امروز این مهم به یک میلیون بشکه رسیده است.

وی با بیان اینکه باید اشتغال مولد را افزایش دهیم،‌ ابراز داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته بانک‌ها 10 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی در اختیار جوانان قرار می‌دهند و در قبال آن فقط یک ضامن می‌گیرند.

پورمختار با بیان اینکه نگاه امروز به اقتصاد باید همانند هشت سال دفاع مقدس باشد، افزود: باید با ایثارگری و وحدت مانع از تحقق اهداف دشمنان شد.

وی با تأکید بر لزوم احیای صنایع دستی در روستاهای شهرستان از مسئولان خواست در این زمینه حمایت لازم را داشته باشند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در ادامه سخنانش با بیان اینکه در برخی روستاها با مشکل کم‌آبی مواجه هستیم، گفت: آبرسانی با تانکر در روستاهای بالای 3 هزار و 500 نفر جمعیت قابل قبول نیست و باید برای رفع این مشکل تدبیری اندیشیده شود.

وی در پایان ابراز داشت: روستاهای بالای 3 هزار و 500 نفر جمعیت باید بر اساس قانون به شهر تبدیل شوند که سال آینده این مهم به سرانجام می‌رسد.

کد خبر 199664
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز