مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۷
۰ نفر

گروه اجتماعی: رئیس مرکز امور زنان و نهاد خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: این مرکز از زنان و دختران نخبه، مبتکر و مخترع حمایت می‌کند.

«زهره طبیب‌زاده‌‌نوری» در نشستی با حضور نمایندگان نهادها و دستگاه‌های دولتی در امور زنان، به ارائه گزارش‌ عملکرد سالانه این مرکز پرداخت.

وی گفت: امضای موافقت‌نامه این مرکز با وزارت دادگستری در سال گذشته منجر به کاهش دعاوی ارجاعی به مجتمع‌های قضایی خانواده و کاهش آمار طلاق در بین مراجعین شد و یکی از مؤثرترین اقدامات بود.

مشاور رئیس جمهوری افزود: مرکز امور زنان و نهاد خانواده سال گذشته، مشاورین و روان‌شناسانی به‌صورت رایگان برای راهنمایی زنان مراجعه کننده به مجتمع‌های قضایی در این اماکن مستقر کرد.

وی از تشکیل کلینیک مشاوره جهت ارائه خدمات مشاوره روانی و حقوقی برای زنان زندانی و همچنین آموزش مددکاری به 100 نفر از مددکاران سازمان بهزیستی در ارتباط با مسائل و مشکلات زنان خبر داد.

طبیب‌زاده، گفت که این مرکز در برگزاری اجلاس زنان قرآن‌پژوه، همایش رایحه نبوی، جشنواره عذرا، برپایی دو نشست از سوی مرکز جهانی علوم اسلامی در قم و همایش زن در هزاره اینترنت حمایت‌های مادی و معنوی لازم را اعمال کرده است.

وی اعلام کرد مرکز امور زنان سال گذشته از 114 طرح اشتغال‌زایی و حرفه‌آموزی که حدود 63 هزار و 300 نفر از عواید آن بهره‌مند  شده‌اند، حمایت مالی به‌عمل آورد.

کد خبر 19291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز