مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

گروه اجتماعی: رئیس مجمع بانوان عضو شوراهای اسلامی کشورگفت: جمع بانوان عضو شوراهای اسلامی کشور به‌دنبال تأسیس اولین تلویزیون اینترنتی و روزنامه زنان در آینده نزدیک هستند.

صدیقه قنادی بدون اشاره به جزئیات این خبر گفت:  بانوان عضو دومین دوره شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان‌های کشور تاکنون در 12 اجلاس به هم‌اندیشی در خصوص مسائل ویژه بانوان در شهرهای مختلف کشور پرداخته‌اند.

وی از جمله مهمترین مصوبات این مجمع را حمایت قانونی از فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با اتباع بیگانه و رفع مشکلات بی‌هویتی آنها، تدوین قوانین مسکوت‌مانده زنان در ایران، پیگیری در بازگردانده شدن بودجه حذف شده اعتبارات استانی بانوان، صیانت از منزلت شغلی بانوان عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین اسکان دانشجویان دختر تا پایان تحصیلات در خوابگاه‌های دانشجویی، ممانعت از ایجاد موالید در زندان‌های نسوان توسط زنان محکوم به حبس، اختصاص بودجه ملی برای ایجاد پارک‌های بانوان، دکترین حضور زنان در جامعه، مشاوره قبل از ازدواج و طلاق، ایجاد مجامع استانی بانوان، راهکارهای اجرایی شدن فرهنگ عفاف و حجاب، حمایت از زنان کارآفرین از دیگر مصوبات این مجمع بوده است.

قنادی با اعلام دیدار اعضای این مجمع با وزیر کشور در چهارشنبه این هفته، گفت: در این جلسه گزارش عملکرد مجمع در 12 اجلاس برگزار شده به اطلاع وزیر کشور می‌رسد.

گزارش دیگری حاکی است، انتشارات روابط عمومی شورای فرهنگی اجتماعی زنان با هدف اطلاع رسانی به محققان و پژوهشگران و تاکید بر ضرورت شناخت علمی مسایل زنان نتایج برخی تحقیقات و پژوهش‌های انجام یافته در موضوعات زنان را به صورت کتاب منتشر می‌کند.

کد خبر 19679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز