گروه شهری: چهارراه ولیعصر که در هفته اخیر به‌علت عملیات لاینینگ زیرگذر ولیعصر بسته شده بود، زودتر از موعد باز شد و زیر ترافیک رفت.

حساسیت اجرای پروژه زیرگذر چهارراه ولیعصر شنبه هفته جاری موجب شد بخش جنوبی خیابان انقلاب در مسیر غرب به شرق مسدود و محدودیت‌های ترافیکی در مسیر اعمال شود. در عملیات انسداد این محور که پس از جلسه شهرداری با پلیس راهنمایی و رانندگی رخ داده بود، باعث شد تمهیدات بیشتری برای حفاظت از سلامت عابران و خودروسواران اجرا شود.

طی هفته جاری عملیات لاینینگ و بتن‌ریزی نهایی جداره این مقطع از تونل زیرگذر ولیعصر انجام شد و امنیت لوله آب مصرفی محدوده مرکز شهر تأمین شد اما با سرعت گرفتن کار عمرانی در این محدوده، مسیر چهارراه ولیعصر صبح دیروز و سه روز زودتر از موعد باز شد. رامین حسین‌نژاد، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش در این‌باره اظهار کرد:

قرار بر این بود که چهارراه ولیعصر یک هفته مسدود تا عملیات حفاری انجام شود اما به‌دلیل پیش‌بینی که از شرایط جوی داشتیم سرعت اجرای عملیات را بالا بردیم تا زودتر از موعد مقرر مسیر باز شود. از بامداد شنبه گذشته، بخش جنوبی خیابان انقلاب حد فاصل خیابان ابوریحان تا چهارراه ولیعصر (جهان‌نما) مسدود شد تا عملیات عمرانی با ایمنی بالاتری انجام شود.

تونل‌های پروژه زیرگذر عابر پیاده هم‌اکنون حفاری شده و اکنون برای انجام عملیات جمع‌آوری سازه نگهبان، اجرای لاینینگ و تزریق بتن اقدامات لازم در دست اجراست. بنابه اعلام شهرداری منطقه‌شش، هم‌اکنون 70درصد از خاکبرداری تونل انجام شده و کار در مرحله لاینینگ ادامه دارد. برای ساخت زیرگذر چهارراه ولیعصر، تونلی به عرض 9متر حفاری شده که قرار است سه تونل به هم متصل شده و به یک تونل تبدیل شود.

کد خبر 191338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز