مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: مهلت پرداخت عوارض نوسازی، کسب وپیشه وبهای خدمات مدیریت پسماند شهر تهران تا پایان آبان ماه است و شهروندان تهرانی تنها 6 روز فرصت دارند تا در قرعه کشی خوش حسابان شرکت کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی رزمی، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران با اشاره به پیش بینی ۱۵۳۳ جازه برای خوش حسابان تهرانی گفت: شهروندان خوش حساب تهرانی که تا ۳۰ آبان ماه مبادرت به پرداخت عوارض متعلقه کنند، می‌توانند از این جوایز به ارزش تقریبی ۱۱میلیارد ریال به قید قرعه بهره‌مند شوند.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد با بیان اینکه پرداخت کنندگان به صورت غیر حضوری از امتیاز سه برابری نسبت به سایرین بهره‌مند خواهد شد، افزود: چنانچه شهروندان به صورت غیر حضوری و عدم مراجعه حضوری به بانک‌ها، عوارض خود را پرداخت کنند، از امتیاز ۳برابری نسبت به پرداخت کنندگان حضوری در قرعه کشی برخوردار خواهند بود.

به گفته رزمی روشهای پرداخت قبوض به دو روش حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است و شهروندان می‌توانند با مراجعه به کلیه شعب بانکهای واقع در سطح شهر تهران، شامل بانکهای شهر، سپه، ملی، ملت، تجارت، صادرات، مسکن، پارسیان، اقتصاد نوین، سامان، پست بانک، سینا و دستگاه‌های خود‌پرداز آن‌ها به صورت حضوری و همچنین از طریق اینترنت بانک، تلفنبانک، موبایل بانک و یا سامانه پرداخت الکترونیک عوارض شهرداری تهران به صورت غیر حضوری عوارض خود را پرداخت کنند.

وی در خصوص شهروندانی که تا کنون قبوض شهری خود رادریافت نکردند، گفت: در صورتی که شهروندانی قبوض عوارض خود را دریافت نکرده و یا به دلیلی برای پرداخت دارند، می‌توانند با مراجعه به ستادپاسخگویی سوالات، مستقر در شهرداری منطقه محل وقوع ملک، پرتال شهرداری تهران به نشانی www. tehran. ir، اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران و یا دفا‌تر خدمات الکترونیک شهر، قبوض عوارض خود را دریافت و پرداخت کنند.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد در ادامه، عوارض پایدار (نوسازی، بهای خدمات مدیریت پسماند، کسب و پیشه، عوارض تابلو، عوارض خودرو و موتور سیکلت) را، مناسب‌ترین منابع درآمد شهرداری‌ها برای توسعه شهرو ارائه خدمات مطلوبتردانست.

وی ابراز امیدواری کرد تا شهروندان امسال نیز همانند سالهای گذشته با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض، در آبادانی وعمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را نیز در رسیدن به این امر یاری کنند.

کد خبر 191280
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز