گروه شهری: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از استقرار شیمیایی‌فروشان تا40 روز آینده به بازار کیمیا خبرداد.

naserkhosrow

رضا قدیمی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران طی بازدیدی که به اتفاق رئیس شورای اصناف از بازار کیمیا داشت با اشاره به خروج صنف شیمیایی‌فروشان از بازار تهران (ناصر خسرو) منطقه 12گفت: طی جلسات طولانی با نمایندگان صنف شیمیایی‌فروشان و اعلام موافقت آنها قرار بر این شد تا این صنف مکان فعلی خود را تخلیه کنند و به مکان جدید منتقل شوند.

وی با بیان اینکه شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر به‌عنوان نماینده شهرداری تهران جلسات متعددی را با اعضای شورای اسلامی شهر تهران، استانداری ونمایندگان اصناف برای انتقال این صنف طی ماه‌های گذشته انجام داده، گفت: در این جلسات پس از مذاکرات متعدد شرکت ساماندهی با اصناف و تأکید دکتر ابتکار، رئیس کمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران مقرر شد تا با موافقت و بازدید رئیس شورای اصناف کشور و رئیس اتحادیه صنف شیمیایی‌فروشان در مدت زمان کوتاه انتقال این صنف به بازار کیمیا محقق شود. به گفته قدیمی، این صنف تا 40روز آینده به‌طور کامل از خیابان ناصر خسرو خواهند رفت و واحد‌های متخلف پلمب می‌شوند.

قاسم نوده فراهانی، رئیس شورای اصناف کشور نیز در این بازدید از استقرار صنف شیمیایی فروشان طی 40روز آینده در بازار کیمیا (بازار مصالح) منطقه15 خبر داد. وی گفت: با توجه به امکانات متعددی که در این بازار وجود دارد صنف شیمیایی‌فروشان از حضور در بازار کیمیا استقبال خواهند کرد. وی پیرامون اهمیت حضور صنف شیمیایی‌فروشان در بازار کیمیا گفت: بازار کیمیا بهترین گزینه برای استقرار صنف شیمیایی‌فروشان و جوابگوی نیازهای این صنف است.

فراهانی با بیان اینکه واحدهای صنفی بازار کیمیا مدت چند سال است که خالی بوده، تصریح کرد: به همین دلیل این بازار نیازمند بازسازی کوچکی است که پس از اتمام این بازسازی مجموعه به‌طور کامل آماده بهره‌برداری است. وی خاطرنشان کرد: چنانچه این بازار برای سایر صنوف الگو قرار بگیرد می‌تواند مثمرثمر باشد.

رئیس شورای اصناف کشور پیرامون ضرورت انتقال این صنف اظهار داشت: این انتقال طبق مصوبه شورای تأمین استان باید هرچه سریع‌تر صورت می‌گرفت که به‌دلیل مکان‌یابی مناسب با کمی تأخیر همراه بود اما امیدواریم با پشتوانه مصوبه شورای تأمین استان و تلاش شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر برای تکمیل بازار کیمیا صنوف مورد نظر هرچه سریع‌تر در این مکان مستقر شوند. وی ادامه داد: تا 40روز دیگر این مکان برای استقرار صنف شیمیایی فروشان آماده خواهد شد.وی در ادامه از تعامل شهرداری تهران با شورای اصناف تقدیر و تشکر کرد و گفت: شهردار تهران رویکرد مثبتی را در زمینه همکاری و تعامل با اصناف دارند.

کد خبر 190574
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز