مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۸
۰ نفر

گروه شهری: سیدمحمد جواد شوشتری، رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران، از برگزاری جشنواره درخت دوستی در محور 17شهریور خبر داد.

شوشتری با اعلام این خبر گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت عید غدیر خم و 13آبان( روز دانش‌آموز) جشنواره درخت‌دوستی را برگزار می‌کند. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری این جشنواره توجه ویژه شهروندان این ناحیه به اهمیت پیاده راه‌سازی است، ادامه داد: نخستین جشنواره درخت دوستی، از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران 12و 13آبان‌ماه در محور 17شهریور برگزار می‌شود.

سید محمد جواد شوشتری با تأکید بر اینکه تلاش در خلق آثار هنری توسط کودکان و نوجوانان به‌ویژه شهروندان این ناحیه از دلایل اصلی برگزاری این جشنواره است، افزود: در این برنامه که به مناسبت عید غدیر خم و روز دانش‌آموز برگزار خواهد شد، کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان در برنامه‌ای متنوع به نورپردازی و زیباسازی این محور می‌پردازند.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، تمرکز شهروندان تهران به موضوع پیاده راه‌سازی در شهر تهران مسئله‌ای است که با برگزاری این جشنواره‌ها می‌تواند مفید باشد. شوشتری با اشاره به اینکه توجه به فضای سبز در شهر و پیاده راه‌سازی مسئله‌ای است که باید به‌عنوان یک فرهنگ در میان شهروندان نهادینه شود، گفت: در جشنواره درخت دوستی مفهوم شجره طیبه، استمرار ولایت و خلق آثار هنری مرتبط با این مضامین توسط کودکان و نوجوانان مورد توجه قرار گرفته است. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: بالا بردن نشاط و شادی و استفاده از فضاهای شهری برای حضور شهروندان در این جشنواره نمود پیدا خواهد کرد.

کد خبر 189837
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز