مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

گروه شهری: معاون مالی و اداری شهرداری تهران از توزیع2.5میلیون قبض نوسازی، مشاغل و بهای خدمات مدیریت پسماند در شهر تهران خبر داد و گفت: این قبوض به‌تدریج به املاک شهر تهران رسیده و شهروندان تهرانی تا پایان سال مهلت دارند عوارض خود را پرداخت کنند.

حسین محمد پورزرندی افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان و ادامه روند تقسیط عوارض، امکان پرداخت قسطی عوارض نوسازی نیز فراهم شده است. وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir عوارض خود را به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنند، تأکید کرد: قبوض عوارض شهری امسال با استانداردهای شورای انفورماتیک بانک‌ها مطابقت دارند و دارای شماره شناسه قبض، شماره شناسه پرداخت و حتی بارکد هستند.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران، با تأکید بر اینکه تمامی قبوض باید تا 15مهرماه به‌دست شهروندان برسد، گفت: درصورتی‌که شهروندان به هر دلیل قبوض را دریافت نکنند می‌توانند با مراجعه به شهرداری محل سکونت خود قبوض را دریافت دارند.

وی با اشاره به درنظر گرفتن 10درصد جایزه خوش‌حسابی در قبوض عوارض شهروندان گفت: امسال نیز همچون سال‌های قبل برای شهروندانی که عوارض خود را به‌موقع پرداخت کنند، جایزه خوش‌حسابی درنظر گرفته شده است.

پورزرندی تصریح کرد: امتیاز شرکت در قرعه‌کشی شهروندانی که قبوض خود را تا پایان آبان‌ماه به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنند، سه برابر امتیاز سایر خوش‌حسابانی است که پس از آن تاریخ بدهی خود را پرداخت کنند.

کد خبر 184626
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز