همشهری آنلاین: استاندار تهران گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ضریب امنیتی شهر و شهرستان های استان تهران افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، دکتر کامران دانشجو در جلسه فرمانداران شهرستانهای استان تهران با بیان اینکه خوب است همه با هم شاد باشیم و شادی کنیم نه اینکه عده ای معدود با سلب آرامش اکثریت قاطع مردم ناهنجاری ایجاد نمایند، افزود: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده ای معدود ، امنیت خاطر شهروندان استان را با خطر مواجه سازند.

استاندار تهران به آمادگی کامل نیروی انتظامی در سطح استان برای برخورد با خاطیان و بر هم زدنندگان نظم و امنیت شهروندان تاکید نمود و یادآور شد: خارج از مکانهایی که در شهرستانها برای مراسم چهارشنبه سوری در نظر گرفته شده است به افراد اجازه تجمع داده نخواهد شد.

وی خطاب به فرمانداران استان تهران در مورد ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: برخی افراد سودجو در ایام تعطیلی نوروز اقدام به سوء استفاده می کنند که لازم است شهرداران، بخشداران و فرمانداغران تمام دقت خود را در سطح شهرها برای جلوگیری از این امر داشته باشند.

استاندار تهران با بیان اینکه اولین حکم در مورد ساخت و ساز غیر مجاز، تخریب است، خواستار همکاری بیشتر قوه قضاییه بخصوص دیوان عدالت اداری برای به صفر رساندن ساخت و ساز غیر مجاز شد.

دانشجو تصریح کرد ساخت وسازهای غیر مجاز در استان تهران سیر نزولی داشته و فرمانداران باید تمام دقت خود را در این زمینه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ضریب امنیتی شهر تهران و شهرستانهای استان تهران افزایش خواهد یافت.

استاندار تهران بر فعال بودن ستاد نوروزی اشاره کرد و تاکید نمود: تمامی فرمانداریها، شهرداریها و دستگاه های اجرایی باید در ایام تعطیل کشیک های شبانه روزی داشته باشند و لیست کشیک ها را به استانداری تهران ارسال نمایند.

کد خبر 17762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز