همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تأکید کرد که تبلیغات کالاهای ۱۰۰ درصد خارجی جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی عبداللهی در خصوص تبلیغات کالاهای خارجی در سطح شهر تهران گفت: لایحه‌ای برای جمع‌آوری تبلیغات کالاهای صددرصد خارجی به شورای شهر تهران ارائه داده‌ایم و آنها در حال بررسی موضوع هستند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم منصفانه به این موضوع در سطح شهر نگاه کنیم شهرداری تهران در جمع‌آوری تبلیغات کالای خارجی نمره قابل قبولی دریافت می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر این موضوع که وضعیت شهر در خصوص جمع‌آوری تبلیغات کالای خارجی بهتر شده است، گفت: پیگیر مصوبات شورای شهر در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران در زمینه تبلیغات کالاهای خارجی مجری است، گفت: زمانی که مسوولان ذیربط اجازه ورود کالا به داخل کشور را می‌دهند و همچنین اجازه تبلیغات می‌دهند ما باید کار را انجام دهیم.

عبداللهی  با تاکید بر این موضوع که کالاهایی که صددرصد خارجی هستند را تبلیغ نخواهیم کرد، گفت: اما برخی کالاها وجود دارند که قطعات آن از خارج وارد و در داخل تولید می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه جمع‌آوری تبلیغات نیاز به مصوبه دارد گفت: شورای فرهنگی عمومی به کالاها مجوز می‌دهد و اگر کالایی مجوز داشته باشد ما نمی‌توانیم تبلیغات آن را انجام ندهیم.

وی ادامه داد: شورای فرهنگی عمومی نباید به کالاهای که صددرصد خارجی هستند و مشابه داخلی دارند اجازه تبلیغات دهند.

به گفته عبداللهی تبلیغات کالاهای صددرصد خارجی در ماه جاری جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر 175258
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز