مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۴:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نماینده مردم خاش در دور نهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای حوادث غیرمترقبه آمادگی داشته باشیم گفت:

 30 دقیقه بارندگی که در تهران اتفاق افتاد افراد را دچار مشکل کرد اما در عین حال خسارت جانی به بار نیاورد که این خود برگ برنده خوبی برای شهرداری تهران محسوب می‌شود و باید این مساله را به عنوان نکته مثبت در نظر بگیریم.

به گزارش همشهری آنلاین، حمیدرضا پشنگ با بیان این مطلب افزود: دولت نباید با پرداختن و بزرگ کردن مسائل دیگران از خود سلب مسئولیت کنند و اشکالات خود را بپوشانند.

پشنگ ادامه داد: ایران یک پایتخت بیشتر ندارد و به حق نیست که اقداماتی که در خصوص تهران صورت می‌گیرد را نادیده بگیریم و یا مسائل شهری را سیاسی کنیم تا از خود سلب مسئولیت کنیم.

وی اظهار داشت: سیاسی کردن مسائل شهری به این دلیل است که برخی طرف مقابل را به عنوان حریف می‌بینند و به قولی می‌خواهند حریفشان را کیش و مات کنند که این نگاه چندان درستی به نظر نمی‌رسد و اگر رقابتی است باید بیش از هر چیزی سالم باشد.

نماینده خاش در مجلس نهم با تاکید بر اینکه باید برای حوادث غیرمترقبه آمادگی داشته باشیم اظهار داشت: نیم ساعت بارندگی که در تهران اتفاق افتاد افراد را دچار مشکل کرد اما در عین حال خسارت جانی به بار نیاورد که این خود برگ برنده خوبی برای شهرداری تهران محسوب می شود و باید این مساله را به عنوان نکته مثبت در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: نباید اینگونه تصور شود که با صحبت‌هایمان قصد داریم تا برخی را برنده و برخی را بازنده اعلام کنیم و این جبهه گیری‌ها آسیب زننده است.

پشنگ با اشاره به اینکه باید اولویت اولمان حفظ جان ملت باشد گفت: باید از اقدامات شهرداری تشکر کرد و به شهرداری تهران قوت قلبی داد تا بتواند امور شهری را به خوبی پیگیری کند.

وی افزود: نباید اجازه دهیم که برخی اختلاف سلیقه‌ها باعث شود مسائل با یکدیگر تداخل پیدا کند.

پشنگ افزود: هم مجلس و هم افرادی که در خاکریز اول هستند و هم دولت باید آماده باشیم که کمترین خسارات به مردم وارد شود و همه باید کمک کنند تا کسائل به خوبی حل شود نه اینکه مشکل تراشی شود.

کد خبر 173873

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز