همشهری‌آنلاین: رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران گفت: سیزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی یکشنبه 21 خرداد برگزار خواهد شد

financial coruption

قاضی ناصر سراج قاضی رسیدگی کننده به پرونده فساد بزرگ مالی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود:

در این جلسه قرار است به اتهامات 9 متهم پرونده رسیدگی شود که پنج نفر آنان از میان 32 متهمی خواهد بود که پیش از این برای آنها کیفرخواست صادر شده است و چهار نفر نیز متهمان جدیدی هستند که کیفرخواست آنان اخیرا صادر شده است.

قاضی ویژه پرونده فساد بزرگ مالی گفت: رسیدگی به اتهامات 32 متهم پرونده با اخذ آخرین دفاع از م الف الف خ متهم ردیف اول پرونده در جلسه گذشته تقریبا پایان یافته و قرار بود جلسه سیزدهم آخرین جلسه در بخش نخست رسیدگی به این پرونده باشد اما دادستانی تهران برای چند متهم پرونده کیفرخواست جدید صادر کرده که از جمله آنها رئیس گروه ملی فولاد ایران است.

وی افزود: در میان متهمان جدید جلسه آینده برادر زن متهم ردیف نخست پرونده نیز حضور دارد .

به گفته قاضی سراج، جلسه چهاردهم آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی در بخش نخست خواهد بود.

آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی هفتم خرداد برگزار شد که از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 شب طول کشید و در آن جلسه از متهمان اصلی پرونده دفاعیات و آخرین دفاع اخذ شد.

حجت اسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری اخیر خود از صدور کیفرخواست برای 12 متهم جدید در بخش دوم پرونده فساد بزرگ مالی خبر داد که قرار است بعد از رسیدگی و تعیین تکلیف بخش نخست پرونده، به اتهامات این متهمان رسیدگی شود

کد خبر 173095
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز