همشهری آنلاین: قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در واکنش به اخباری مبنی بر اینکه آیا این گروه سیاسی در صدد ایجاد یک فراکسیون اصولگرایی جدید در مجلس نهم است، گفت: در جمعیت رهپویان تا کنون هیچ صحبتی درباره تشکیل فراکسیونی به این نام نداشته‌ایم بلکه طرفدار این هستیم که در مجلس نهم شاهد تشکیل یک فراکسیون واحد اصولگرایی باشیم.

پرویز سروری در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: وجود فراکسیون‌های مختلف اصولگرایی در مجلس شائبه اختلاف بین نیروهای اصولگرا را تشدید می‌کند و این می‌تواند زمینه‌های بروز اختلاف را فراهم کند. بنابراین معتقدیم اصولگرایان باید برای تشکیل یک فراکسیون واحد در مجلس نهم تلاش کنند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به طور کلی رقابت بین اصولگرایان را مبارک نمی‌دانم چراکه این رقابت، اتحاد و انسجام بین نیروهای انقلاب را مورد خدشه قرار می‌دهد که این به نوعی بازتاب‌های امنیتی نیز بوجود می‌آورد.


سروری با بیان اینکه تا کنون در جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی صحبتی درباره تشکیل فراکسیونی با این نام در مجلس نهم نشده است، گفت: اگر قرار باشد این فراکسیون تشکیل شود باید در جمعیت درباره آن تصمیم‌گیری شود. اما باید ببینیم سایر گروه‌های اصولگرا چه می‌کنند، اگر آنها فراکسیون‌های جداگانه تشکیل دهند آنگاه ما هم تصمیم می‌گیریم که رهپویان و ایثارگران فراکسیون داشته باشند یا نه.

کد خبر 170743
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز