همشهری آنلاین: گفته می شود 153 نفر از منتخبان مجلس نهم در جلسه هم اندیشی اصولگرایان که در تالار سوره حوزه هنری تشکیل شد شرکت کردند.

خبرگزاری فارس گزارش داد، 153 نفر از اصولگرایان مجلس نهم شب گذشته با حضور در تالار سوره حوزه هنری ، در جلسه هم اندیشی اصولگرایان مجلس نهم شرکت کرده و فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم را تشکیل دادند.

بر این اساس در این جلسه بر لزوم وحدت تاکید شد؛ هم چنین برخی از منتخبان مجلس نهم به دلیل همزمانی برخی کلاس‌های آموزشی مجلس موفق به حضور در این نشست نشدند که به صورت تلفنی علت عدم حضور خود را اعلام کردند.

بنا بر این گزارش در این نشست منتخبان مجلس نهم بر ضرورت وحدت تاکید کردند؛ در این نشست حدادعادل منتخب مردم تهران، زاکانی منتخب مردم تهران، ذوالانوار منتخب مردم شیراز، افخمی منتخب مردم ملکان، جوکار منتخب مردم یزد، کوثری منتخب مردم تهران ، حجت الاسلام سالک منتخب مردم اصفهان، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی منتخب مردم تهران، قاضی‌زاده منتخب مردم مشهد و تامینی منتخب مردم رشت و بخشایش منتخب اردستان سخنرانی کرده و بر لزوم وحدت و اتحاد اصولگرایان تاکید کردند.

در این مراسم، اصولگرایان با اشاره به تغییرات عمده در منتخبان دوره جدید مجلس به نسبت مجلس هشتم، بر لزوم تعیین استراتژی جدید برای مجلس نهم و تغییر برخی ترکیب ها در ریاست مجلس جدید تاکید کردند.

به گزارش همشهری آنلاین به نظر می رسد این نشست در جهت تحکیم پیشنهاد ریاست حداد عادل بر مجلس شورای اسلامی بوده است. چند روز پیش نیز هواداران ریاست لاریجانی در مدرسه عالی شهید مطهری نشستی را برگزار کردند که 80 نفر از منتخبان مجلس نهم در آن شرکت کردند. به نظر میرسد با توجه به تعداد حاضران در این دو نشست موقعیت حداد عادل برای کسب کرسی ریاست مجلس بهتر از علی لاریجانی است.

کد خبر 170187

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز