همشهری آنلاین: منتخب مردم خواف و رشتخوار در انتخابات مجلس نهم با اشاره به اینکه 169 نفر از راه‌یافتگان به مجلس نهم اولین دوره نمایندگی‌شان را تجربه می‌کنند، گفت: این 169 نفر هر چند از تجربیات نمایندگان با سابقه مجلس در تعیین رئیس مجلس استفاده می‌کنند اما بی‌تردید خود یک ظرفیت تعیین‌کننده در انتخاب رئیس مجلس نهم هستند.

محمود نگهبان سلامی در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب افزود: ممکن است غیر از آقایان حداد عادل و لاریجانی فرد دیگری نیز کاندیدای ریاست مجلس نهم باشد. بنابراین باید بگذاریم ابتدا کاندیداهای ریاست مجلس نهایی شوند، سپس با توجه به سوابق آنها و حوزه‌هایی که کارآمدی‌شان را در آنها نشان داده‌اند، فردی را به عنوان سکان‌دار مجلس نهم انتخاب کنیم که بهتر بتواند منافع عمومی را مدنظر داشته باشد.

وی که احتمال وجود کاندیدا برای ریاست مجلس از میان تازه راه‌یافتگان به مجلس نهم را رد نکرد، گفت: صحبت‌هایی که در حال حاضر درباره ریاست مجلس نهم می‌شود در حد شایعه است و خیلی واقعیت ندارند. بنابراین در حال حاضر قضاوت درباره ریاست مجلس نهم خیلی زود است.

منتخب مردم خواف و رشتخوار در مجلس نهم با بیان اینکه هنوز در زمینه گزینه مطلوب برای ریاست مجلس نهم به جمع‌بندی نرسیده است، گفت: طبیعی است که نمایندگان باید فردی را انتخاب کنند که بهتر بتواند مشکلات کشور را حل کند از این جهت باید حائز شاخصه‌هایی مانند روابط عمومی بالا، آشنایی با مسائل روز و مدیریت کلان و داشتن دید فرهنگی باشد. 

کد خبر 169811
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز