یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سامانه ثبت‌نام برای دریافت ارز دانشجویی از فردا دوشنبه 11 اردیبهشت گشایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی مدیرکل بورس وزارت علوم ، اظهار کرد: پس از بهبود روند ارائه معرفی‌نامه ارزی دانشجویی، از روز دوشنبه 11 اردیبهشت، امکان ثبت‌نام و درخواست دریافت معرفی‌نامه بانک جهت ارز دانشجویی در سامانه نشا میسر خواهد بود. لذا کلیه کسانی که تا کنون نامه معرفی به بانک دریافت نکرده­‌اند و همچنین متقاضیانی که خواستار دریافت نامه برای نیمسال آتی تا پایان تابستان 1391 می‌باشند، و یا کسانی که قصد شروع به تحصیل در خارج از کشور را داشته و ویزای دانشجویی اخذ نموده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و درخواست اقدام کنند.

وی ادامه داد: قابل ذکر است که ثبت‌نام متقاضیان زمانی نهایی می‌شود که محل موردنظر خود را از میان گزینه‌های پیشنهاد شده در ثبت درخواست نامه بانک انتخاب کرده باشند.

به گفته وی، با توجه به تجربه مفید توزیع معرفی‌نامه‌ها در اول اردیبهشت 1391 و رضایت متقاضیان از این اقدام، معرفی‌نامه به بانک در روزهای جمعه22 اردیبهشت و 5 خرداد در تهران و شهرستان‌های اصفهان، مشهد، تبریز، ارومیه، شیراز ، ساری ،کرمانشاه ،رشت، کرمان، زنجان توسط اعضا کانون مؤسسات و شرکت­های اعزام دانشجو توزیع خواهد شد. لذا متقاضیان بایستی مبلغ 20 هزار تومان به شماره حساب 360583058 و یا شماره شبا 0180 0000 0000 0360 5830 58 IR26 متعلق به کانون مؤسسات و شرکت‌های اعزام دانشجو نزد بانک تجارت شعبه هرمزان (کد 3380)، واریز و هنگام مراجعه برای دریافت نامه به همراه داشته باشد.

دکتر مسلمی در خاتمه با بیان اینکه ازآنجاکه امکان ثبت‌نام بصورت مجازی وجود دارد نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت‌نام و اخذ معرفی نامه به اداره اعزام با هزینه شخصی وزارت علوم در تهران نیست، تصریح کرد: پرداخت هرگونه مبلغ اضافی تحت هر عنوان ممنوع می­باشد و دریافت مبلغ ذکر شده صرفا به شماره حساب اعلامی امکانپذیر است و هیچگونه وجهی به صورت نقدی دریافت نمی‌شود.

متقاضیان برای ثبت‌نام دریافت ارز دانشجویی باید به سامانه نشانی به آدرسnesha.msrt.gov.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 168273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز