همشهری آنلاین: در پنجمین دوره مسابقه Good50x70 که ازسوی کشور ایتالیا برگزار شده، دو گرافیست ایرانی پوسترهایشان برگزیده شد و آثار این هنرمندان در نمایشگاه این مسابقه جهانی به نمایش درمی‌آید.

پوستر تجسمی

به گزارش ایلنا، در این مسابقه بین‎المللی پوسترهای دو هنرمند ایرانی به نام‎های علی معصوم‎بیگی و تورج صابروند به عنوان برگزیده‎ها معرفی شده‎اند.

بنابراعلام سایت این مسابقه، 2060 اثر از 74 کشور به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده که از میان آنها 100 پوستر به عنوان آثار برگزیده اعلام شده‎اند که از میان این آثار 3 پوستر از این دو هنرمند جوان ایرانی است.

در مسابقه Good50x70 از کشورها آمریکا، ایران، برزیل، لهستان، ایتالیا، ونزوئلا، برزیل، چین، کره جنوبی و شمالی، مکزیک، ترکیه، ژاپن، لبنان، مجارستان، مصر، آلمان، اندونزی، اسپانیا، اکوآدور و افغانستان آثارشان پذیرفته شده است.

این مسابقه هر سال ازسوی مرکز ارتباطات اجتماعی شهر میلان از سال 2007 برگزار می‌شود، از هنرمندانی که پوسترهایی را با الهام از موضوع اجتماعی خلق کرده‎اند دعوت می‎کند تا در این مسابقه شرکت کنند.

تورج صابری‌وند، یکی از دو هنرمند ایرانی برگزیده در این دوره از مسابقه در دوره اول این مسابقه در سال 2007 به عنوان برگزیده اعلام شده است.

بنابر اعلام برگزارکنندگان این مسابقه بین‌المللی، هدف آنها از این مسابقه، پیوند بین گالری‌ها و جامعه خلاق هنری است.

آنچه مهم است تصویر و نحوه ارائه آن در شبکه‎های اینترنتی و اجتماعی است ضمن آن که هیچ محدودیتی برای هیچ هنرمندی وجود ندارد جز این که کارش خلاقانه و پیشرو باشد.

 

کد خبر 166138

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز